Nekad Byggarebob12 | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byggarebob12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Tobias

Vad heter du på discord? byggare bob#0296

Hur gammal är du? 13 2009-10-13

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett år ungefär 8-9 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet genom att vara aktiv ständigt söka försäljare, ha öppet så ofta som möjligt. skapa samarbeten med andra yrken för att göra det lite roliga för att spelare som t.ex ett event med lindroths och vianor, Jag vill att alla ska ha det så roligt som möjligt medans man jobbar eller köper en mc, samt att försöka göra försäljningen mer realistisk, Som t.ex att man kommer att behöva skriva under ett kontrakt med sina uppgifter för att alla anställda ska kunna skicka in det till transportstyrelsen. Känner att jag hade passat då jag också har en väldigt bra relation med alla som jobbar på lindroths

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Självklart har jag erfarenheter inom försäljning och mcs. Är just nu bitr.chef på lindroths. Jag har även jobbat som mekaniker där jag har lagat mcs, sen mycket mer inom försäljning

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 15:20 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:40
Torsdag: 15:0 - 22:30
Fredag: 14:50 - 01:00
Lördag: 11:00 - 01:00
Onsdag: 11:00 - 22:20

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut jag kommer alltid att ha ett brinande intresse för lindroths

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka