ByggareBOB1 | Whitelist ansökning [Melvino/Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ByggareBOB1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016371879/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christopher

Vad är ditt discord namn? ByggareBOB#3278

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Christopher karlsson han kommer ifrån en bra familjen från början men sen när han vart 11 så skillades hans föräldrar och han blev tvingad att välja mellan sin mamma och pappa. Han valde att bo med sin pappa men hans pappa började dricka mer och mer så Sigge blev väldigt deprimerad och börja dricka själv. Sen så slutade han högstadiet och flyttade hemifrån. Han gick på fordon linjen och blev väldigt intresserad i det. Sen så fick han jobb och köpte sin egna första lägenhet och lite senare fick han flickvän. Men efter ett halv år så lämnade hon honom. Efter det så gick allt ner åt och han började dricka själv. Så han blev av med sitt jobb och efter det så kunde han inte betala räkningar så han blev vräkt och var tvungen att flytta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att rpen växer och den kommer göra det mer när det blir WL och så jag kan ha tillgång till bättre job som polis,Ambulans,bilförsäljare så jag kan bidra till servern på andra sätt och skapa senarion och utveckla dom

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern har bra scripts och spelarna har bara blivit bättre med RPEN Så när servern blir WL så kommer det växa mer och jag vill bidra med senarion så jag kan bli sjukvårade eller polis så jag kan skapa/vara med i senarion

Hur hittade du Multistaden? En vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla min karaktär och skapa senarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka