- Meddelanden
- 131
- Reaction score
- 12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ByggareBOB
Vad är din discord tagg? #3278
Vem var det som bannade dig? KENTA
Hur lång tid var din ban? Perm ban var det
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är inte bannad på fivem,
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har begott ett stort misstag. Jag har tagit pengar från en kassa som inte jag fick ta pengar ifrån. Jag ångrar detta enormt mycket och har försökt be om ursäkt så mycket jag kan till ägaren av kassan. Jag har nu pratat med honom och vi har kommit överens om att jag ska betala lite lite mer än trippla summan jag stal. sedan skulle han få till sin egna ficka också. Jag förstår att han kräver trippla summan om inte mer. Jag ångrar detta så himla mycket som sagt och jag ber om ursäkt ännu en gång till dig som är ägaren av kassan. DU är en skön kille och jag får dåligt samvete. Förlåt asså. Hoppas du godtar denna ursäkt. Jag vill inte försöka få ditt företag att gå konkurs, blev uppmanad att ta från kassan och var lite efterbliven i huvudet och jag gjorde det vilket jag inte borde göra.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som vanligt i Autoexperten. Bossen hade befodrat mig till delägare. Jag var skit stolt och glad, satt inne i discord call och mina kompisar börjaart pressa mig och uppmanar mig till att ta ut pengar från kassan. Jag som aldrig egentligen skulle gjort något sånt ville visa ina kompisar att jag vågade, jag startade skärmdelning och tog ut 900K, sedan gav jag de en liten bit. Jag har ångrat detta så mycket eftersom jag älskar att spela på multistaden. Der är bästa staden i FIveM
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag gjorde fel. Jag har läst alla era regler, handligen jag utförde ska egentligen inte behöva skrivas ner utan en individ ska själv förstå att det är mycket fel. JAg fick enormt mycket dåligt samvete till Wael eftersom han kämpar för att få AutoExperten till bästa bolaget i multi. Han engagerar sig åt jobbet och det märker man verkligen. Jag är villig att betala den summan vi kom övernsom. Wael kämpar allt han kan för sitt jobb och jag vill inte förstöra det med ngt dumt jag har gjort. Därför ber jag om ursäkt och är villig att betala
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde absolut inte lyssnat på mina korkade vänner. Jag borde inte ta ut pengar från kassan, aldrig. Kommer heller aldrig ske igen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Det jag har lärt mig är att jag inte ska lyssna på mina idiotiska kompisar. Jag borde inte förstöra för bolaget och Wael. Jag hart lärt mig att visa inte vara så respektlös mot någon som försöker kämpa för sitt yrke. Det var ett stort misstag av mig. sorry
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ByggareBOB
Vad är din discord tagg? #3278
Vem var det som bannade dig? KENTA
Hur lång tid var din ban? Perm ban var det
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är inte bannad på fivem,
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har begott ett stort misstag. Jag har tagit pengar från en kassa som inte jag fick ta pengar ifrån. Jag ångrar detta enormt mycket och har försökt be om ursäkt så mycket jag kan till ägaren av kassan. Jag har nu pratat med honom och vi har kommit överens om att jag ska betala lite lite mer än trippla summan jag stal. sedan skulle han få till sin egna ficka också. Jag förstår att han kräver trippla summan om inte mer. Jag ångrar detta så himla mycket som sagt och jag ber om ursäkt ännu en gång till dig som är ägaren av kassan. DU är en skön kille och jag får dåligt samvete. Förlåt asså. Hoppas du godtar denna ursäkt. Jag vill inte försöka få ditt företag att gå konkurs, blev uppmanad att ta från kassan och var lite efterbliven i huvudet och jag gjorde det vilket jag inte borde göra.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som vanligt i Autoexperten. Bossen hade befodrat mig till delägare. Jag var skit stolt och glad, satt inne i discord call och mina kompisar börjaart pressa mig och uppmanar mig till att ta ut pengar från kassan. Jag som aldrig egentligen skulle gjort något sånt ville visa ina kompisar att jag vågade, jag startade skärmdelning och tog ut 900K, sedan gav jag de en liten bit. Jag har ångrat detta så mycket eftersom jag älskar att spela på multistaden. Der är bästa staden i FIveM
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag gjorde fel. Jag har läst alla era regler, handligen jag utförde ska egentligen inte behöva skrivas ner utan en individ ska själv förstå att det är mycket fel. JAg fick enormt mycket dåligt samvete till Wael eftersom han kämpar för att få AutoExperten till bästa bolaget i multi. Han engagerar sig åt jobbet och det märker man verkligen. Jag är villig att betala den summan vi kom övernsom. Wael kämpar allt han kan för sitt jobb och jag vill inte förstöra det med ngt dumt jag har gjort. Därför ber jag om ursäkt och är villig att betala
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde absolut inte lyssnat på mina korkade vänner. Jag borde inte ta ut pengar från kassan, aldrig. Kommer heller aldrig ske igen!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Det jag har lärt mig är att jag inte ska lyssna på mina idiotiska kompisar. Jag borde inte förstöra för bolaget och Wael. Jag hart lärt mig att visa inte vara så respektlös mot någon som försöker kämpa för sitt yrke. Det var ett stort misstag av mig. sorry
Har du läst våra regler? Ja