Nekad ByggareBOB1 | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ByggareBOB1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt Hex-ID: 11000010a9dd932

Vad är din discord tagg? ByggareBOB#3278

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag missbrukade min roll som var så himla dumt av mig att göra ett sånt stort misstag dom tror ju verkligen på dom som blir ServerVakt och förstår att dom valde att banna mig för det jay förstår verkligen det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär jag och mina kompisar var på en av deras affärer "Mommes Livs" och vi lallade typ bara för det var tidigt på dagen och fanns inget att göra som sakt så kommer en tejj och slår ner mig utan en anledning och jag ressade mig det var det som var problemet. jag kunde ha rpat mig ut ur senariot som att vänta på ambulans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig jag har verkligen lärt mig utav denna ban! för att jag använde mina roller som jag hade på fel sätt som man inte ska göra, jag vet verkligen inte vad jag kan göra utan multistaden//unive jag har insett hur lång tråkigt allt är just nu utan servern jag vill bara komma tillbaka och roleplaya som vanligt med mina vänner jag har inte spelat på univerp på snart 2 veckor längtar verkligen till dagen jag får komma tillbaka

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg men en var att jag blev bannad för copbait och jag har lärt mig nu att man inte gör så som jag gjorde det har jag denna bannen också ber så mycket om ursäkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha Rpat mig ut ur de senariot som att kanske vänta på att mina vänner ringt en ambullans eller skickat en nödsignal och kanske kunnat skriva en report och frågat ifall jag fick reviva eller om jag kunde få en revive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen 2 veckor utan multi/unive har vart så himla tråkigt hör ju fortfarande vänner i skolan eller dc pratar om multistaden/univerp och jag blir bara mer och mer ledsen autav inte få kunna spela med dom jag vill verkligen komma tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka