Nekad ByggareBOB1 | Ban överklagan [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ByggareBOB1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ByggareBOB

Vad är din discord tagg? #3278

Vem var det som bannade dig? KENTA

Hur lång tid var din ban? Perm ban var det

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan inte se de

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag är helt retard som lyssnade på min vän! borde ha vetat de själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var biträdande sen sökte jag till kriminell och då blev jag av med rollerna i dc men inte i multistaden så sa min kompis att jag skulle ta ut åt han, han jobbar också på auto så tog jag ut 900k som jag verkligen är villig att ge tillbaka fattar att jag gjort ett riktigt dumt misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var biträdande sen sökte jag till kriminell och då blev jag av med rollerna i dc men inte i multistaden så sa min kompis att jag skulle ta ut åt han, så dum som jag är lyssnade jag på han

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer verkligen inte ihåg de var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle verkligen inte ha lyssnat på min kompis fattar verkligen inte vad jag tänkte med, Har sagt förlåt till chefen men tror inte de räcker så är villig att ge mina pengar till företaget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. förlåt igen om chefen ser detta!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka