Nekad byggare bob | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

byggare bob

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857468988/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? Byggarebob#9337

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Anderson och är född 2000-03-30. Jesper hade de ganska svårt när han va liten. Då hans föräldrar skildes sig när han var fyra och han har inte träffat sin Mamma sen dess. han och sin Pappa (Gunnar) har haft de svårt med pengar. Jespers dröm jobb har alltid varit att jobba på Mekonomen eller Falck. Han har alltid varit insatt i bilar för hans Pappa jobbat på Falck. Då Jesper har redan provat på att jobba på Falck och han kände att de var hans dröm jobb direkt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna höga min rp nivå och bli en känd mekaniker samt lära känna fler folk på unive. Jag har också spelat länge på unive tycker det är en rolig och seriös server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina vänner tipsade mig om unive och sa att de var riktig bra. Då måste man ju bara testa. Och har alltid letat efter en seriös rp server och så hittade jag unive.

Hur hittade du Unive? alla mina kompisar som rpar har tipsat mig om unive. Och har kollat på många videos på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rollspel är att bli en känd mekaniker. och höja min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utvecklas och få mer seriös rp. Och att hitta många kompisar unive. Och jag vill lära andra spelare att fortsätta spela på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka