Nekad byggare bob 69 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

byggare bob 69

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838966923

Ditt Hex-ID: byggare bob

Vad är din discord tagg? byggare bob #0489

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 4 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag c-loggade mitt i ett scenario med polisen i häktet. Om jag skulle vara staff och se någon c-logga eller få reda på det så skulle jag göra likadant, jag förstår allt jag gjort och har tagit min tid för att tänka igenom detta. Vill visa vad jag kan och inte bara bryta regelbrott, ångrar detta och ber om ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en budgivning då kom polisen och grep mig, då förde dom mig in till station och satte mig i häktet, jag var anklagad för misshandel det var därför dom förde mig till stationen. När jag väll var i häktet så gjorde jag det dummaste saken mitt i ett scenario, där jag då c-logga detta var så dumt av mig och jag ångrar det stort. Vill be om ursäkt om detta som hände i scenariot och kommer aldrig att upprepa detta regelbrottet igenn!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag är fullt medveten om detta som hänt, jag C-loggade och det är jag medveten om och ångrar att jag gjorde detta. Det var väldigt dumt av mig och ber så mycket om ursäkt, C-logg är ett grovt regelbrott och jag vet om att jag bröt mot det, jag vill få en chans till och visa vad jag kan. Detta var dumt av mig och ber om ursäkt för vad jag gjorde och detta kommer ej aldrig att upprepas igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg alla mina bans, men när jag hade blivit bannad så skulle jag ångra det stor, efter så skulle jag tänkta efter på felet jag gjort och inte bli sur över något jag är fullt skyldig till. Jag skulle acceptera bannen och ta emot kritiken jag får till mig och tänka om till nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat kvar i scenariot och ej c-logga, det var väldigt dumt gjort av mig och detta kommer ej att upprepas. Jag skulle ha tänka innan jag gör saker, vet om det jag gjort och är fullt medvetande om det. Ber om hemskt mycket ursäkt för att jag förstörde ett polis scenario, och detta kommer aldrig att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte c-logga när jag befinner mig i ett scenario, förstår att jag gjorde fel och detta kommer ej att upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka