Nekad byggare bob 69 | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

byggare bob 69

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838966923

Ditt Hex-ID: SUPERMARIOツ

Vad är din discord tagg? byggare bob #0489

Vem var det som bannade dig? Lucifer

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel, med att göra spawnmenu abuse, anledningen till det var för att jag låg i vattnet mitt i ingen stans och kände då att jag skulle göra spawnmenu. Men jag förstår nu att jag gjorde fel och det kommer inte att upprepas, jag ångrar det beslutet jag tog med att göra spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min chef för att han skulle visa mig lite saker angående en utbildning jag skulle hålla i framtiden, vi körde då terräng bilar uppe vid berg och offroad så jag skulle lära mig lite om utbildningen. Jag började då krocka med min bil väldigt illa, men jag RP:ade inte alls på ett bra sätt som jag skulle gjort istället. Jag tänkte mig inte för då riktigt och var inte så uppmärksam av händelsen som hände. Då råkade jag åka ner för berget med bilen och landa i vattnet, men jag hade inte alls en bra RP: nivå på mina skador där jag istället skulle ha RP:at på mänskliga skador. Jag var inte uppmärksam alls av händelsen, jag satt då i ett DC samtal med chefen för att han skulle berätta viktiga punkter inom en terräng utbildning, så jag tänkte mig inte för vad som händ i situationen IG. Vilket var väldigt dumt av mig. Sen råkade jag åka ner för berget med min bil så jag dog, efter någon minut så gjorde jag spawnmenu vilket var väldigt dumt av mig, där jag istället skulle ha RP:at fortfarande även vilken situation det skulle ha varit. Jag skulle ha stannat kvar där jag var och RP:at död!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att göra spawnmenu abuse och power gaming. Det kommer verkligen inte att upprepas och jag förstår upp till 100% att jag gjorde fel. Jag RP:a på mina skador på ett väldigt dåligt sätt där jag inte var speciellt medveten om vad som hände i situationen, men jag ångrar det stort, jag skulle ha varit medveten och göra på rätt sätt. Förstår vad jag gjorde för fel och det kommer inte att upprepas igen. Jag gjorde också spawnmenu abuse dör jag skulle ha varit kvar i den situationen jag var i oavsett vad! detta kommer inte att upprepas, och jag ångar allt äldigt stort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog lärdom av mina tidigare bans med att RP:A bättre i olika scenarion där jag spelar för att jag inte bara ska vinna scenarion för att det ska vara roligt, utan jag lärde mig att spela så att vi allihopa har chans på att vinna i olika scenarion utan att det bara är mig. När jag började spela så alla hade en chans på att vinna i scenarion så blev det väldigt mycket roligare och bättre RP. När jag lärde mig det så kändes allt mycket roligare, jag har även lärt mig mycket om sunförnuft där jag inte ska springa fram till en döende man och loota honom tex. Jag lärde mig att RP:A bättre på att behandla dessa situationer på ett mycket bättre sätt, som tex att använda sig av /ME eller /SME vilket gör det mycket roligare för RP:NS skulle för allihoppa!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RP:a på mina skador på bästa sätt vilket jag inte gjorde innan. Jag kunde också haft lite mer kontroll över det som hände, som TEX att inte sitta i ett DC samtal utan göra allt IG för att få tillgång till mycket bättre RP. som då tex powergaming. När jag då råkade trilla ned för berget så gjorde jag spawnmenu vilket var ett väldigt dåligt beslut, jag gjorde då spawnmenu för att jag kände att det inte fanns någon väg ut. Men jag skulle istället ha gjort rätt med att stanna kvar i den situationen jag var i även fast jag var död. Fattar att jag ett väldigt stor fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer verkligen inte att upprepas, förstår upp till 100% att jag gjorde fel men jag tänkte inte riktigt klart när jag tog det beslutet jag tog innan. Jag tog ett väldigt dumt beslut där jag gjorde power gaming och spawnmenu abuse. När jag gjorde power gaming så tänkte jag inte mig för vilket jag ångrar stort att jag inte gjorde. Ångrar detta stort och det kommer inte att upprepas. Jag hållde då på med att lära mig saker om RTJ UTB/räddningstjänsten utbildning som jag själv skulle hålla i framtiden. Jag satt då i ett DC samtal med chefen för att han skulle förklara lite viktiga punkter inom att hålla en RTJ UTB. Det var därför jag inte RP:a på bästa sätt. Men jag förstår att jag måste RP:A på bästa sätt. Jag ångrar det stort att jag inte RP:A på mina skador och fattar det fel jag gjort, det kommer inte att upprepas! jag kommer göra saker lite annorlunda med att då Inte göra spawnmenu så fort något blev fel utan jag ska då fortsätta att RP:A ovasett vilken situation jag är i. Kommer också att ha ansvar och kontroll över det jag gör över power gaming så att jag är medveten om att jag tex kör in i ett träd, så ska jag RP:A på bästa sätt för att få det så bra som möjligt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Tillbaka