Accepterad byg1234 | Ansökan till Servervakt [Adel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BY G!

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad heter du på discord? E1an/BY G!#1913

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är typ varje dag! förutom måndagar och onsdagar då kanske jag kommer in klockan 20:00 annars är de 15:00 ungefär eftersom jag har thai boxning trännig de är därför! ananrs är jag alltid aktiv speciellt på helgerna!

Hur länge har du varit medlem på Unive? ganska länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej varför jag ej kan skicka men vill ni se så skicka pm! jag har 10! de står 11 eftersom san råkade banna mig perma men han sänkte!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att försöka få bort alla lallare och hålla koll på servern samt även vakta servern som man själv kan höra på namnet "servervakt" de har även en uppgift att banna/kicka folk som ej kan bete sig och ej kan rpa bra och har en dålig rp! de håller koll på servern så de inte finns lallare och förösker göra rpn bra genom som sagt ta bort alla lallare i servern! de ska göra även servern en bra rp plats så att de ryktas i servern unive att de är en bra rp där och ej massa lallare som vdmar! och även se vad som händerr på plats och kunna även ta ett snabbt beslut om du ska kicka banna eller inte göra något alls! och även som servervakt så måste du kunna se problemen och inte leta efter några problem osv! därför som sv så ska du vara som en liten täckmantel och kolla ifall de finns några regler brott osv!

Varför vill du bli servervakt på servern? eftersom jag ser massa lallare jag velat banna men ej kan eftersom jag ej är SV (SERVERVAKT) och föröskt skriva help men ingen kommer! och jag vill även få bort alla lallare och banna de som förtjänar bann och kicka de som färtjnar kick! jag har även varit SV innan tills jag sa upp mina roller så jag gjorde ej något fel som en SV! jag vill se till så att servern har så lite lallare som mjöligt och därför vill jag bli SV! Jag brukar ändå vara överallt i servern och ser massa lallare! dom vill jag få bort och även banna! därför vill jag bli SV för att underlätta för MA och högre upp och göra deras jobb mycket lättare genom att hålla koll på de lallarna som ej kan bete sig och är bara ute efter att förstöra rpn och göra den sämre! För jag som servervakt vill bara göra rpn mycket roligare och bättre och lall fri! därför vill jag bli servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är ungefär när du revvar dig själv efter du blivit skjuten! och korruption är typ om någon säger banna han hära du bannar bara sådär utan att se bevis osv

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen som servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka