Inaktuell BYG/SINan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BYG/SINan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad heter du på discord? BY G!#1913

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar o hjälpa människor o hjälpa till med servern mycket vill även utveckla servern o hjälpa till alla andra staff o underlätta det! de även spännande att bli MA (medlemskaps ansvarig) eftersom jag har aldrig varit de innan! så detta kommer bli men första gång! vill även hålla koll på folks rp mycket mer då jag själv mäkrt när jag rpar som kriminell att de inte bästa rpn! skulle även dra deras medlemskaps roll ifall de ej kan följa reglerna! samt är allmänt lallig! vill även uveckla medlemmarnas rp! så att de blir mrycket mer seriösare rp o mycket bättre rp i servern!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag själv skulle säga att jag mogen för min ålder och själv skulle ta hand om rollen och alla i servern! jag har även mycket respekt mot alla spelare på denna server o kan reglerna riktigt bra! kan de utantill faktiskt! Jag skulle aldrig abusa mina MA perms! och på en intervju skulle jag ta de på de bästa möjliga sätt och bemöta de icke medlemmar med respekt och tålamod! Jag har velat bli MA ganska länge just nu så skulle vara roligt om detta kunde bli min första gång:;)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla spelare med respekt! oavsett vilken ton de har emot dig! ska man bemöta de med respekt och en bra attetyd! man ska bemöta alla spelare samma sätt! oavsett vilka roller dom har! oavsett på åldern! ska man fortfarande bemöta de på samma lugna o trevlig sätt som alla andra! och jag sätter mig även på den bemötades situation och tänker hur jag skulle känna ifall dom bemöter mig si och så! därför kommer jag vara lugn och ha en trevlig ton och öven bra attetyd mot alal spelare på servern!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man blir medlem på servern unive ska man för de första kunna alla regler på servern! även att ej gå runt o lalla och ha en bra en hög rp nivå och inte gå runt o slå massa folk! Även att ej snacka halv ooc som de flesta på servern gör! de även jätte tråkigt om man godkänner en person som snackar bra men har inga bra handlingar! jag själv skulle bli besvikne på mig själv och även på själva spelaren! Jag sak även ta mina intervjuer nogrant och vara säker att de bemötande fattar de jag säger och förstår vad jag menar!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att man ska kunna reglerna BRA! de är riktigt viktigt för att kunna nå den nivån av rpn vi/jag söker! Vill ej se att de lallar runt de skulle bli en besvikelse! om man är osäker ska man även läsa reglerna noggrant! så de kan rpa så bra som möjligt! när jag även sitter på en intervju och ställer massa frågor vill jah att de svarar snabbt och INTE! läser från reglerna rakt av! Detta kan betyda att han ej kan reglerna och kan ej rpa bra på servern! Därför vill jag att man ska ha en hyfsat snabb respond!! och vad jag själv tycker vill jag att man ska kunna de grundreglerna utantill!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som ansva är att neka eller godkänna på discord och även på forumet! även att få bort alla som bryter reglerna eller lallar och ej kan bete sig på servern väldigt tråkigt att de ska förstöra rpn på de viset! få även in så många vettiga som möligt på servern så att unive blir ryktad som en bra rp server och vettig! vara så aktiv som möjligt på både froum och dc! så att de kan få ett svar på sin ansökan så fort som möjligt istället för att vänta!

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar är varierat bror på när jag slutar så runt 15:00 22:00 helger 12:00 - 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka