Accepterad !BY G! | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad är ditt discord namn? by_g

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sinan Corrnor och han är 18 år, sinan gick igenom en svår väg när han var liten han var busig bråkig och han kunde inte bete sig i klassrummet han vaar alltid aktiv och han var riktigt stark, en dag i skolan vid 14 års åldern så hamna sinan i ett bråk de var då allting förendrades! I de bråket var de så stort så när sinan skulle slå honom kom de en person och högg sinan bakifrån! Då fick sinan åka till sjukhuset! efter de var sinan ute efter en hämnd och då så ringe han sina vänner och de var så allting startade för sinan och hans kriminella väg! Tillbaka till utseende så har sinan krulligt hår mustash och skägg han är 1,87 och han är riktigt stark. vid 15 års åldern var hans mamma svårt sjuk och hans pappa dog i kriger så de var svårt för sinan att hålla koll på alla pengar osv. Så han ville ta de till en ny nivå! Han ville bli så kallad torped för att tjäna mer pengar för att sedan hjälpa sin mamma! Vid 16 års åldern fick sinan hålla sin första tabbe och han älskade de! Han fick ett jobb, När sinan gjorde de så fick han 100 tusen kronor och de räckte med medecin och även mat på bordet Sinan var då stolt men då blev beroende och ville ha mer pengar så jhan fortsatte med dehär vid 17 års åldern då han fick högre rang i gänget han umgicks med, Sedan än dag så blev sinan på skjuten men inga skott träffa honom! Sinan blev så frusterad att de blev till ett stort krig som höll på i 6 månader! För många dog och sinan klarade inte av mer så han valde att flytta till en annan stad som heter Unive och där hoppas han att han kan trivas bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och en rolig rp och en rp som är välkomnande och som ej är så kallad toxic! jag kommer bidra med en sådan bra rp som kommer att få de icke medlemmar att se mig som en förebild! jag kommer att bidra med en skön rp och en sådan snäll rp och att de båda parterna i ett scenario har lika kul!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel så gör du ett rån och du flyr från platsen du kör i en hög fart och krockar in i ett träd och polisen är rakt bakom dig, istället för att lägga rushen (springa) så kan man sitta i bilen och typ skriva "/me har uppe händerna och pistoler ligger på sätet" typ så då kan de leda till motparterns vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA jag har läst och förstått! exempel Rdm när du dödar någon utan anledning. Vdm när du anävnder ditt fordon som ett vapen. copait när du förösker få polisen uppmärksamhet så de kan "jaga dig" kan mer men ger exempel!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a de har jag jag har spelat fivem i cirka 2 år just nu och de mesta av tiden i unive roleplay! så ja jag har erfarenhet inom rollspel!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka