Nekad By G! | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

By G!.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad är ditt discord namn? BY G!#1913

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Aram. Han föddes 2000 den 2 feb. Aram föddes på en båt för att hans mamma (Renad) flydde från kriget i Afghanistan. De flydde till en stad i Sverige som heter unive. Arams pappa (Sadim) kunde inte följa med för att han blev kritiskt skadad i kriget. Renad döpte Aram till hans namn så att folk skulle tro att han var mer svensk än han egentligen är. Efter bara två år i Sverige gifte Renad om sig till en svensk man vid namnet Stefan. Stefan tränade mma och när Aram fyllde tio år började Stefan ta med Aram till mma träningarna. Även ifall Aram
hade ett svenskt namn och en en svensk styvpappa så blev han ändå mobbad för att vara en utlänning. Så mma blev hans enda vän. När Aram fyllde 16 år så lovade Stefan honom att de skulle se på en mma gala i Unive men på vägen så krockade någon in i Stefans bil. Detta gjorde så att Stefan dog. Aram blev deprimerad av Stefans död, men det skulle bli mycket värre. Renad jobbade som en bilmekaniker, men hennes gamla chef fick sluta på grund av ålderdom. Hennes nya chef var en rasist så Renad och och hennes nya chef bråkade väldigt mycket. Det ledde till att Renad fick sparken. Aram och hans mamma fick flytta till en fattigare del av staden. Renad hade tappat mening i livet så hon började dricka mycket. Hon skyllde också Stefans död på Aram för att det var hans födelsedags present de körde till när olyckan hände. Så hon började slå Aram. Detta gjorde Aram rasande. Så en dag när mobbare mobbade Aram så Aram slog ner mobbaren och bröt hans näsa. Skolan relegerade Aram direkt. Aram
bestämde att han skulle flytta hemifrån men han hade inga pengar. Så han ringde en av hans gamla klasskamrater om han fick bo hos henne. Hon svara ja. Efter dom hade bott ett tag tillsammans så blev dom ett par. Amanda (flickvännen) var en bilmekaniker precis som Renad var. Amanda fick Aram att gilla bilar också. Detta och mma blev hans intressen. Men efter Amanda och Aram hade samlag så kände Aram sig dåligt. Så han gick till doktorn och testade sig för hiv. testresultaten kom tillbaka positivt. Detta var sista droppen för att göra Aram galen. Han kom hem till Amanda och började slå henne, men hon lyckade fly till köket. Hon tog fram en stekpanna och knockade ut Aram med den. Aram fick åka till fängelse på grund av misshandel vid år 18. På grund av bra beteende fick Aram komma ut ur fängelset tidigt vid 25 års ålder. Men känslan att skada folk och ilskan hade inte gått iväg och han älskade det!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra social rp jag tycker om denna server och mina vänner säger att den är bra. och jag skulle hålla extra koll på reglerna och Mycket mer!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det finns riktigt bra rp och många spelare, Dessutom finns det riktigt bra staff som beteer sig riktigt bra!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på youtube av en youtuber som heter grow master han gjorde mig intriserad av denna server så jag har börjat att spela servern!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna nå så bra rp som möligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bra rp spelare och kunna ha kul och kunna få krim roll och mycket mer!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är mest aktiv på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka