Nekad BY G! | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BY G!

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: steam:1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? BY G!#2584

Vem var det som bannade dig? Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: blackad2.pngblackad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade no bushes och no windows men jag glömde stänga av de för jag var inne i en annan server innan vid namn bdrz!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil sen skriver nizze t mig att hoppa support jag frågar angående vad? han bannar för inkompetent sen ber han mig hoppa support jag hoppar support då så ankagar han mig för no bushes och no windows då förklarade jag för honom att jag glömde stänga av de. han väljer då att inte lyssna på mig och bara banna mig. jag erbjöd äöven nizze att kolla igenom och att jag skulle bevisa att jag inte hade no windows osv. jag sa till han direkt när jag blev bannad att jag kunde visa ifall han unbanna o lät mig komma in i servern. han nekar till det och bannar mig från dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ville bara säga tack nizze för du skicka bilderna. de var att de bilderna var faktsikt med meningen att jag skulle ha no bushes jag tår åt mig de deära. de förstår jag. men de med ballas var ej me meningen faktiskt! för där skulle jag ha bytt pack! för jag raderade de no bushes packet och laddade ner packet med ej no bushes! och den dagen när du banna mig så hade jag ej no bushes på! men ja ber bara om en chans till. för jag kommer verkligen bevisa för dig att jag kan bete mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg felaktig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka på att ha ej no bushes osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka