Inaktuell BY G! | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BY G!

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Ditt discordnamn: BY G!#1913

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer att utveckla servern på ett bra sätt. jag har varit staff innan inte gjort ett enda fel som staff. sjag är ritkigt mogen och har mycket tålamod när de gäller support ärenden. jag är lung av mig jag kan hantera kritik jag kan hantera minus rep och jag vet hur man gör staff arbete. är de något fel så är jag strikt om det. vet exakt vad philip vill. han vill skicka alla c loggare alla e copare åt helvete! och de ska jag hjälpa till med! han vill ha en bra server med bra rykten och de ska jag hjälpa till med! jag kommer att agera så snabbt som möjligt på något regelbrott! jag kommer vara riktigt aktiv varje dag! eftersom jag har sätt hur rpn är när jag rpat. hur folk bara skjuter mot polisen hur poliser snackar ooc och inget händer dom! därför ska jag hjälpa till med det! jag kommer bidra med att serverns rp kommer bli MYCKET bättrre eftersom jag kommer inte ge några andra chanser till folk som inte kan rpa och redan fått en chans. jag kommer att skicka alla som itne kan följa reglerna! jag kommer VARA EXTRA NOGA! att varenda en ska följa reglerna! minsta lilla fel med olycka kan ju hända! men ifall någon gör något fel kommer jag stå fast vid det och ej låta någon pyska mig med deras ord! som sagt kommer att banna /kicka alla som ej kan reglerna och även kommer jag att se till så att serverns rp går tillbaka till de tiderna den sociala rpn fanns! eftersom jag kommer sträva efter krim ansv ifall jag blir helper och då så kommer jag vara en av de första som ser till att de blir en social rp! DE får vara nog med skjutningar hit och dit! de måste finnas ett stopp! Och de kommer jag att lösa! Och nu ifall jag blir staff så kommer jag hålla på hela på att vara staff hela tiden antigen tills jah får demote vilket jag inte vill sträva efter. mitt mål är att nå upp så högt som möjligt i staff teamet. mvh

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag kan jag vara aktiv lite osäkert på mondag men annars alltid aktiv!

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge. lämnat dcn då o då men har spelat sen multidstaden ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag! jag har varit staff sen innan och hoppas verkligen att du philip gillade mig som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka