Nekad Bxrbiie_ | Ban Överklagan [COL / Akillez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Y_003

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199800680989/

Ditt Hex-ID: steam:11000016db2821d

Vad är din discord tagg? Bxrbiie_

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-01-14_174959.pngIMG_4720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Staffs valde banna mig eftersom att jag skrev på en live "Varför flyger ni med helikopter?" "Fegisar" och det räknas då som att jag hetsade eftersom att jag pratade om ett gäng som jag även har haft krig med ig i Unive. Då räknades det som hets ooc och det var därför staffs valde banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev taggad på vanliga Unive dcn och blev kallad till support av en krim ansvarig i pm och då hoppa jag in och då var det Akillez och några fler staffs där inne som sa att det kommer att bli återgärder på detta eftersom att det var ett regelbrott enligt dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det inte var en felaktig bann eftersom att jag förstår ifrån staffsens synvinkel att det inte var okej och skriva sånt i ooc och hetsa samt provocera andra unive spelare speciellt när jag har haft krig med dom ig vilket kan ses som väldigt dåligt och dumt av mig. Staffsen bannade mig då för hets ooc vilket jag inte blivit bannad för alls innan och känner att jag gjort fel men vill gärna kunna få en chans till eftersom att jag vet nu att det var fel av mig att uttrycka mig på det sättet emot andra spelare. Jag vill inte att andra spelare ska bli ledsna eller att det ska gå ut i irl då det är väldigt onödigt att göra och såklart fel. Men jag hoppas att ni förstår att jag lärt mig ifrån detta och det kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 4 gånger tidigare och en av dom var pga mild (Suntförnuft) och (Rdm) samt (Fear rp) och senaste bannen var ca 2 månader sen och jag har lärt mig från dessa banns eftersom att jag fick åtgärder på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avstå från att skriva nånting på hens live som skulle anses som hetsigt, jag brukar kolla på personens live men jag har aldrig skrivit sådant innan. Så till nästa gång så kommer jag inte skriva nått provocerande eller hetsigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig ifrån denna bann att det inte är okej att skriva hetsigt alls eller provocera andra folk på nått sätt alls och jag hoppas att ni förstår att det inte kommer hända igen. Som ni kan se på mina tidigare banns så har de inte upprepats och inte skett igen efter jag blivit bannad. Så det jag kan göra bättre det är att inte skriva kommentarer som är hetsigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka