Nekad Bxrbiie_ | Ban Överklagan [ Akillez / COL ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Y_003

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199800680989/

Ditt Hex-ID: steam:11000016db2821d

Vad är din discord tagg? Bxrbiie_

Vem var det som bannade dig? Akillez

Bild på banmeddelande: IMG_0718.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom att jag gjorde reglebrottet Hets Ooc genom att jag skrev på en TikTok live att dom va fegisar och så frågade jag varför dom använder helikopter så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis gå in i Unive och då skrev COL till mig i pm om jag kunde komma support och så såg jag att jag blev taggad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig bann och jag förstår staffsen nu att det inte var okej att skriva nått sånt till en annan spelare och försöka och hetsa samt provocera. Jag blev bannad samt att jag fick indragen krim men jag tycker att det var för lång bann eftersom att jag är gul pga att mina bröder också spelat unive och blivit bannad ett par gånger så har jag blivit gul och därför så fick jag 14 dagars bann. Det har gått nu 4 dagar och jag känner att jag har lärt mig nu att det jag gjorde var fel så jag skulle gärna vilja få en chans till att kunna visa att det inte kommer att upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger de senaste 3 månaderna och en av dom var power gaming och det var den senaste då jag inte reagerade på /me när jag skulle ut från bilen och rikta. Det var en stressig situation och jag glömde helt att reagera på skador. Jag har lärt mig att inte göra nått liknande alls efter den bannen och det har inte upprepats nån mer gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första när jag blev indragen till support så hade jag precis kommit hem och satt på datorn och när staffsen frågade mig ifall om jag visste varför jag blev indragen till support så sa jag nej och var helt vilsen till vad jag hade gjort för nått för denna händelsen skedde typ 2-3 dagar innan så jag tänkte inte på det. Så jag förstår ifall om staffsen tänkte då att jag tänkte att jag inte tyckte att det jag gjorde var fel men jag var bara helt vilsen då pga att de just gick några dagar från den händelsen plus att jag inte var inne i unive så mycket alls dom dagarna eller på hela den dagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig nu efter att jag blivit bannad att det var fel av mig att göra nått sånt och jag har varit bannad nu i ca 4 dagar och jag känner nu när tiden gått att de inte alls var värt det och det kommer inte att hända igen pga att jag inte alls är sånn heller som försöker hetsa eller provocera nån och jag vill bara kunna ha kul när jag spelat och jag borde inte ha skrivit sånt utanför spelet eller fått nån att känna sig dålig eller ta åt sig på nått sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Har talat med @COL angående detta och vi har kommit fram till att denna skall nekas vid vidare frågor angående detta hänvisar jag dig till vår pm. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka