Accepterad bxnjyz | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bxnjyz

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad är ditt discord namn? bxnjyz

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten Robertino, 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hårdrock, snigelracing, 14:e vagnen på tåget (inte 15!!!!)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Sten Robertino och är 29 år gammal. Och han har varit intresserad av bilar hela sitt liv det starta när han var typ 7 år då han hjälpte sin farsa i garaget att skruva på hans bil. Sen när han var 14 så fick han hans första epa och då skruva han på den hela tiden tills han blev 15. Sen efter det så träffade han Fredrik när han var 16 och då börja dom göra brott ihop. Det började bara med att dom trimmade sina epor sen blev det bara värre och värre det gick från snatteri till gäng kriminalitet till att sno bilar åt gäng sen när dom var 18 så vart dom tagna när dom gjorde ett person rån och då åkte dom in i fängelset i 5 år sen när dom kom ut var dom 23 och det var då dom bestämde sig att bli lagliga ;) och lägga allt det kriminella bakom dom och flytta till unive och bli trädgårdsmästare (av speciell sort).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mer roliga och långa scenarion men jag kan även bidra med bättre rp på servern och rapportera alla lallare som kommer så att rp nivån höjs. Kan även bidra med att jobba på jobb där det inte finns typ någon aktivitet så att fler jobb används.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är polis och är på ett butiksrån så ska jag inte bara säga nej till alla deras krav bara för att få fast dom. Det jag måste göra är att lyssna på dom ställa mot krav och förhandla så dom bara inte blir arga utan att man låter dom åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var riktigt länge sedan när jag började på servern, en massa lallare sa åt mig att göra saker som var helt emot reglerna och sa att reglerna va så

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, copbait och meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har många vänner som spelar unive som kan hjläpa mig att bli bättre på rp

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka