Accepterad bvbird | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bvbird

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198964521678/

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? BIRD LEADER#9663

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter viktor lundgren och är 19 år, född 2002 i februari. Han var uppväxt i en fattig familj där pappan var sjuk och mamman fick jobba dubbla jobb för att kunna försörja familjen. I familjen fanns också Viktors lillebror och lillasyster som han fick hjälpa till att ta hand om. Han missade mycket i skolan och fick kämpa mer än alla andra för att bli godkänd och klara sig. I gymnasiet fick han ett jobb på en bilfirma så att han också kunde tjäna pengar och hjälpa sin familj så hans mamma kunde gå tillbaka till ett jobb och få mer tid till att ta hand om familjen. Under denna tid blev också hans pappa bättre, han blev fri från sin sjukdom och kunde gå tillbaka att jobba litegrann. Detta gjorde att Viktor kunde fokusera mer på skolan. I skolan gick Viktor med i baseball-laget, han tränade tidigt varje morgon och blev lagets stjärna. Hans favoritposition vad att spela som slagman. Viktor tycker om känslan att slå en homerun och få poäng för laget då han känner sig mycket uppskattad. Att göra något bra för andra var något han lärde sig i familjen och det har han nytta av när han spelar baseball i ett lag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag tycker om servern och hela konceptet och jag tar rollspel på högt allvar. Jag tror jag kan bidra med ett sjysst spel och inspirera mina vänner att testa servern så den blir mer populär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker om servern, alla är snälla och jag skulle vilja ha ett jobb på servern. Det verkar kul och spännande.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började spela på den sen testade jag och det va fett nice och kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att bli whitelistad är att bli kriminell för jag tycker det verkar vara ett spännande liv. Att råna banker och bli jagad av polisen verkar roligt. Jag tycker det känns son man hör en högre roll än alla andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar lite på snöstaden RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka