Nekad Busterny | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Busterny

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Buster

Vad är ditt discord namn? busterny

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Fabian Liljeblad och är född 02 januari 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, rolig och schysst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fabian växte upp i en liten by uppe i skogarna i norra Sverige, han hade en bra uppväxt men inte så mycket vänner- Fabian spenderade ofta tiden på att spela tv-spel och sitta hemma om dagarna. När Fabian blev lite äldre fick han upp intresset för poliser, han tyckte att det var så kul och coolt. men när han fick nya vänner som hade vägarna mot sämre håll, nu planerar fabian att bli stenrik i framtiden men vet inte riktigt hur han ska göra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som medlem skulle bidra med så mycket positiv energi som möjligt. Jag ska rpa på en hög nivå och jag ska bete mig moget. Jag vill att alla ska ha en bra upplevelse inom rpn på unive och att alla ska vilja fortsätta med det!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så det blir roligt för den andra partern opckså, du kan t.ex använda dig av en lite mer realistiskt bil på ett rån så polisen har en chans och tycker det är kul pga den högre rp nivån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ett antal gånger, grövst är att jag har fuskat och har då blivit en mycket mer mogen person efter konsekvenserna. Det viktigaste jag har lärt mig är att alltid tänka ett steg före innan man gör ett beslut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming vilklet innebär att man typ prioriterar sin egen vinning före andras, metagaming är en annan som betyde ratt man exempelvis siter i ett annat discordsamtal och pratar med sina polare som man rollspelar med i smyg, kan vara till en fördel i exempelvis skottlossningar därför är det antagligen förbjudert att META,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag kan inte gå med i discorden eftersom jag inte har blivit unbannad där efter att min överklagan accepterades, ifall ni kan unbanna mig så snabbt som möjligt så löser jag det såklart!

Jag kan inte gå med i discorden eftersom jag inte har blivit unbannad där efter att min överklagan accepterades, ifall ni kan unbanna mig så snabbt som möjligt så löser jag det såklart!
hänvisar dig till en ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka