Accepterad Buster22 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw9

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Moberg

Vad är ditt discord namn? m0brg

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl-Boman Pyssling ålder: 25 född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, går med på allt och full av energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl har varit i stan innan, under tiden han bodde där bidrog han med massor av roligt och efter en semester vill han tillbaka i sina gamla skor. han föddes längst kusten av Småland och levde med båda sin föräldrar och hade en riktigt bra uppväxt. då han hade det lyxigt i ett fint stort vitt hus och bra skolgång, därefter flyttade hans pappa till ett tungt kriminellt område, Carls pappa vann rättegången om att få ha Carls under hans vinge, Carl fick då flytta med hans pappa och detta ledde till att Carl snabbt kom in i den kriminella världen och började smått med tex drog handling som springis. Efter det eskalerade det till grövre aktiviteter då han blev äldre och fick mer tillit av sitt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra rp och hjälp till dem nya i rp världen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egen vinning vilket även är pwr gaming som inte heller är tillåtet, utan att man istället gör ett roligare scenario för motparten också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har c-loggat en gång tidigare när jag krockade i en stolpe och orkade inte laga bilen, har även fått 2-3 stycken avstängningar på kortare tid (mindre än 24h)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM då man dödar någon utan anledning, VDM då man använder sitt fordon som vapen och även metagaming som är att man använder info man får ooc som tex discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag känner att jag har lärt mig av min ban då jag fick indraget allt vilket var väldigt tråkigt och kände verkligen att jag saknade serverns rp medans jag var borta.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka