Accepterad Buster22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw9

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134045420

Ditt Hex-ID: steam:110000145f674ec

Vad är din discord tagg? m0brg

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: IMG_0124.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen anning. mitt internet var nere igår så har inte varit inne och nu när jag skulle in hade jag tydligen blivit permabannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg in, skittaggad och så var jag tydligen permabannad. det stod att jag hade 8 tidigare bans varav 3 de senaste 3 månaderna, när jag hoppade support fick jag hjälp att kolla upp mina bans där det då stod att jag endast hade temporära avstängningar (3st tror jag han sa). så det måste ju ha blivit fel nånstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det hoppas, jag har aldrig haft mer är 3 bans och denna permabannen hade inga övre detaljer än " följer inte Unives standard" vilket va väldigt konstigt då jag alltid har lyssnat på regler och staffs order.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit avstängd sammanlagt typ 2 dar tror jag, och sen den senaste bannen har jag inte blivit tillsagt eller haft en enda ban. så jag skulle säga att jag har lärt mig bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? orellevant till mitt ärende

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag skulle göra en ban överklagan och hoppas att bannen är felöaktig då jag inte har 8 bans i varken ban historiken eller 8 bans på mitt namn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamen

för dem har inte satt bannen på mig men fick den ändå på något vis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka