Nekad Buskend | Whitelist ansökning [ALB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Buskend

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/noob42069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Andersson

Vad är ditt discord namn? buskend#4812

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2003

Berätta om din karaktär. min karaktärs namn är Peter Frähn och är 32 år gammal. han har en väldigt våldsam bakrund som liten blev han psykiskt torterad av sin styvfar som även slog hans mor. Peter hade senare en chans att hämnas på sin styvfar vilket gjorde att han fick bo hos en fosterfamilj vilket han verkligen inte tyckte om. Peter har inte många intressen men han brukar vilja hänga med på roadtrips och bara köra runt med sina polare. Peter har ett väldigt stort problem med alkohol vilket resulterade i att han blev av med körkortet. Peter har inga känslor för att han styv far mentalt härdade honom genom tortyren.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tror att jag kan bidra till nånting genom att köra med kriminell rollen så kan jag rpa mycket med poliserna vilket gör att dom får nånting att göra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att lära mig mer om rp och det känns som att den här servern kan hjälpa mig

Hur hittade du Unive? genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på att roleplaya jag känner att jag är väldigt dålig på att inleda konversationer och behöver då träna mer på det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka