Nekad BuSkEn | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BuSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179735580

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? BuSkEn#3534

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Vincent Johansson är en mycket kreativ person. Har är väldigt insatt i inredning, bilar och konst. Vincent växte upp med sin tvilling Charlie och sin bror Gilleçi och sina föräldrar Karin och Björn. Hans föräldrar dog tyvärr i en bilolycka som ledde till att Vincent kom in i en depression. Men Vincent har varit stark nog att ta sig ur den utan medicin. Vincent har alltid varit hemsk olik sina brödrar. Vincent har alltid velat bli bil mekaniker. Men Vincent är en sådan person som har vad har får. Så om han t.ex. blir erbjuden ett annat jobb finns det stor chans att han tar det istället fast det inte har något alls med bilar att göra. Idag är Vincent 27 år gammal, han jobbar på postnord (vilket han inte trivdes på alls). Så nu har Vincent bestämt sig att ta tag i sitt liv och blir det han alltid har drömt om!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker Unive är en bra server med hög rp. Där finns inte alls lika mycket lall, suntförnuft osv som på andra serverar jag har testat. Unive har varit den enda servern jag verkligen tyckt om, så det är därför jag vill bli medlem på just Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är nog den höga rp:n och alla snälla och trevliga spelare som gör det riktigt kul att spela på denna server. En anledning till är nog att staffsen är bra på att bannad när man t.ex. skriver /report. Så alla spelare som inte sköter sig bli bannad nästa direkt.

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner fiveM en gång i tiden. Då kom ”Multistaden” upp på recommended. Då såg jag att den också var svenska. Jag spelade ett tag och blev helt enkelt kär i servern kan man säga. Jag har nog blivit beroende hahaha.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka bli bättre och bättre på att rp:a och helt enkelt nå en högre rå nivå. För man kan alltid bli bättre på saker och ting.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att aldrig bli bannad, vara trevlig mot spelare, ha en hög rå nivå, och inte störa på servern helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte. Men jag har testat andra serverar. Men jag har inte spelat på andra serverar annars utan det har bara varit Unive!

Tillbaka