Nekad Busken Kalle. | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Busken Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Williamberg0707/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Berg

Vad är ditt discord namn? Rack_Busken#5672

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Busken kalle är 21 år och är väldigt intresserad av bilar (fordon). Busken kalle kommer ifrån Rumänien och bor just nu i Sverige, han har bott i finland, ryssland, och USA. Busken kalle har bott i sverige i 8 år. När jag var 13 år så flyttade jag till sverige, jag började i en skola, det tog ett tag innan jag fick några kompisar och lärde mig svenska. Min mamma är rumänsk men min pappa är ryss. Min mamma är 44 år och min pappa är 46 år. Jag har en storebror som är 23 år. När jag bodde i ryssland så tänkte jag rymma tillbaka till finland för att jag tyckte att det var bättre där. Men mina föräldrar stoppade mig för att dom trodde att jag hade nått på gång och det hade jag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kört på denna server och vill ta mitt RP till en högre nivå. Och man har mycket större chanser till att få bättre jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den bästa servern just nu och jag har hört mycket bra från just denna server av andra som jag känner.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar körde på den innan och tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att bli en så bra RP spelare som möjligt så att man förstår exakt vad man ska göra och ha kul på samma gång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli medlem och ha chans till bättre jobb. Jag skulle helst vilja bli anställd som polis eller sjukvård.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka