Nekad Busken Kalle. | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Busken Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Williamberg0707/

Ditt Hex-ID: 11000014932780d

Vad är din discord tagg? Rack_Busken#5672

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: dödar med jaktvapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade med jakt vapen men det får jag igentligen inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade miss klicka så att jag hög någon med ett jakt vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag råkade miss klicka så att jag hög min kompis med ett jakt vapen, och jag skrev i lokal ooc att jag miss klickade, jag ringde till och med ambulansen så att dom kom och hjälpte honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så körde jag i fel fil och mot rött ljus och efter den gången har jag kört i rätt fil och mot grönt ljus. Den andra gången krockade jag i någon och körde iväg och efter det har jag stannat och pratat med honom. Och den tredje gången blev jag felaktigt bannad för att jag tydligen tog någons bil men det var någon annan som tog min bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för att det va miss klick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Utveckla gärna din överklagan och motivera varför du ska få unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka