Accepterad BuSkEn | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BuSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179735580

Ditt Hex-ID: 110000148afa21c

Vad är din discord tagg? BuSkEn#3534

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Fixa din ben ~320master. Återstår: 0 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade betalat för mina byxor i unive. Jag var på väg att betala dom och då blev det restart, sedan var det låååång kö till garaget och då blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis joinat unive och jag hade inte betalat för mina byxor så mina ben var helt enkelt onsynliga. Jag var på väg att betala dom, men eftersom det hade varit en restart så var det super många som skulle joina och då var den en låång kö till garaget så det tog helt enkelt tid för mig att ta ut min bil. Sedan när jag stått i kön efter ett tag blev jag bannad ett dygn eftersom jag inte hade några ben. Men jag kunde inte hjälp heller att det var kö till garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle nog säga både och. Jag hade ju inte betalat mina byxor vilket var mitt fel. Men det var inte mitt fel att det var kö till garaget vilket inte ens gav mig en chans att få betala mina byxor. Dessutom så kan man kicka istället för att bannad bara för att mina ben var onsynliga. Så det var inte (enligt mig) bara mitt fel. Men om jag hade fått en chans att betala byxorna så hade jag inte behövet bli bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare här så det blir svårt att svara på denna fråga-

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt ver jag inte, men jag hade väl kunnat kolla så om jag hade betalat mina kläder. MEn annars fick jag inte nes en chans att fixa mina ben. Då kanske man tänker varför har du inte fixat kläder tidigare? Jo för att jag är en helt ny spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att altid har sunliga ben elr olika kroppsdelar!

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Det första du gör när du kommer in är att fixa dina ben. Skulle även vara bra att läsa reglerna en extra gång. Välkommen tillbaka, Mvh BotMelwin

Absolut fixar det direkt, men jag mst förtfarande ta bilden dit! Men adsoult fixar direkt!

Tillbaka