Nekad Burreee | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Burelius

Vad är ditt discord namn? Microwave#2705

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karraktär är en man vid namn Felix, han gillar, snarare älskar bilar. Han gillar att jobba och att hjälpa folk. Han är en kunnig man inom det mesta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill kunna göra mer nytta i staden, jag vill kunna jobba och hjälpa folk med att få jobb, jag är också en väldigt trevlig person med en röst som man förstår tydligt o bra. Jag har även mycket tid för att vara inne I staden så jag kommer vara till hjälp till folk väldigt ofta. Jag tar även min rp och spelet på fullaste allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna jobba med speciealla saker där man tjänar mer pengar än dom vanliga jobben. O ja, det mesta står ovan:) Känns också bättre

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den utav en kompis som hade rekomenderat Multistaden, så jag checkade den och fick ett stort intresse utav den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att spela så likt riktiga livet som möjligt och att hjälpa så mycket folk som möjligt, och det viktigaste av allt, ha kul med andra i spelet:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, håller mig bara till Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka