Nekad Burreee | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt Hex-ID: 110000142e781bc

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? slafhjer

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte, för han har det så tråkigt hemma så han går runt och bannar folk för att göra sin dag bättre, fan vet jag. känner inte tjejen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min feta jävla muskel bil, sedan kom några tjejer, lät som dte iallafall och slog på min bil, sedan kom en kille av deras barn gäng och körde in i min bil för att stanna mig, jag backade sedan iväg och då bannade tjejen mig för failrp. Låter som tjejen till supprot inte har alla hästar hemma. ha de gött hai

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, men inte förvånad, philip o hans gäng tar ju in vem som till support och skit, till o med en 09 som mod hahahahaha. vilket skämt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fågel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? byta server till någon med bra support och mods

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att supportsen suger röv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka