- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 120
- Reaction score
- 18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home
Ditt Hex-ID: 110000142e781bc
Vad är din discord tagg? Burreee#2705
Vem var det som bannade dig? BlasT
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Discord ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig för vad dem såg/hörde så bröt jag hårt mot reglerna, och inte skötte mig. Så dem kände för att ta bort mig ifrån servern för dem vill ha spelare som sköter sig och inte skadar servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tar det lite kortare denna gången. Jag och typ fyra andra riktade vapen mot en kille, jag stod alltså 1 meter ifrån med en uzi, men han bara körde iväg '' fearrp''. sen körde han rakt upp för berget och voltade sedan och började ändå köra iväg på direktn när jag kom '' powergaming''. Sen så åkte vi iväg och då kom han tillbaka med en 6x6 mercedez och sin bil han voltade med, vi körde iväg, och jag satt brevid han som körde. han körde väldigt dåligt, och dem trode det var jag som körde, men det var det inte. han kan till o med erkänna att det var han. Sen hoppade vi ut och då kom dem och sköt mot oss medans dem körde, dem körde sedan över min ena kompis med den stora 6x6 mercedezen, han som blev vdmad var servervakt så han revivade sig själv, sedan revivade han mig och kickade dem andra. Jag kom sedan in i support utan mina kompisar och fick inte prata. SÅ dem trode jag var den som hade gjort allt dåligt så jag fick all skuld och blev perma bannad. Men egentligen var det mina kompisar som gjorde allt fel.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban, hade varit rätt ban om det nu var jag som hade gjort allt dem sa, men det var inte jag. Min kompis som körde jätte dålig, och min kompis som revivade sig själv och mig och kickade dem andra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ågra korta bans, men som även var felaktiga, sedan har jag gjort en RDM på min polare, inte med mening dock. Skulle lägga ner kniven och råkade knivhugga han istället. Sen har jag fått suntförnuft då jag körde på fel sida av vägen när jag skulle hämta min bil som stod på den sidan jag körde på. Polisen skulle egentligen köra mig dit då dem tog in mig för jag var misstönkt, men dem tog fel person, men han kunde inte. Så jag fick ta voi.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var min bil, så vad jag hade kunnat göra var att jag körde den, då jag är mer van vid bilen, jag hade även kunnat kalla dit någon så dem kan specca cenariot.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, clipa alla saker som händer, asså alla ''dåliga'' saker, så man sedan kan visa i support vem som gjorde den dåliga saken.
kan även ta mer muntligt, med mina kompisar så dem kan berätta sin historia också. har även lite videos krign händelsen som jag inte fick visa då dem kickade ut mig ur samtalet.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000142e781bc
Vad är din discord tagg? Burreee#2705
Vem var det som bannade dig? BlasT
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Discord ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig för vad dem såg/hörde så bröt jag hårt mot reglerna, och inte skötte mig. Så dem kände för att ta bort mig ifrån servern för dem vill ha spelare som sköter sig och inte skadar servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tar det lite kortare denna gången. Jag och typ fyra andra riktade vapen mot en kille, jag stod alltså 1 meter ifrån med en uzi, men han bara körde iväg '' fearrp''. sen körde han rakt upp för berget och voltade sedan och började ändå köra iväg på direktn när jag kom '' powergaming''. Sen så åkte vi iväg och då kom han tillbaka med en 6x6 mercedez och sin bil han voltade med, vi körde iväg, och jag satt brevid han som körde. han körde väldigt dåligt, och dem trode det var jag som körde, men det var det inte. han kan till o med erkänna att det var han. Sen hoppade vi ut och då kom dem och sköt mot oss medans dem körde, dem körde sedan över min ena kompis med den stora 6x6 mercedezen, han som blev vdmad var servervakt så han revivade sig själv, sedan revivade han mig och kickade dem andra. Jag kom sedan in i support utan mina kompisar och fick inte prata. SÅ dem trode jag var den som hade gjort allt dåligt så jag fick all skuld och blev perma bannad. Men egentligen var det mina kompisar som gjorde allt fel.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban, hade varit rätt ban om det nu var jag som hade gjort allt dem sa, men det var inte jag. Min kompis som körde jätte dålig, och min kompis som revivade sig själv och mig och kickade dem andra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ågra korta bans, men som även var felaktiga, sedan har jag gjort en RDM på min polare, inte med mening dock. Skulle lägga ner kniven och råkade knivhugga han istället. Sen har jag fått suntförnuft då jag körde på fel sida av vägen när jag skulle hämta min bil som stod på den sidan jag körde på. Polisen skulle egentligen köra mig dit då dem tog in mig för jag var misstönkt, men dem tog fel person, men han kunde inte. Så jag fick ta voi.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var min bil, så vad jag hade kunnat göra var att jag körde den, då jag är mer van vid bilen, jag hade även kunnat kalla dit någon så dem kan specca cenariot.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, clipa alla saker som händer, asså alla ''dåliga'' saker, så man sedan kan visa i support vem som gjorde den dåliga saken.
kan även ta mer muntligt, med mina kompisar så dem kan berätta sin historia också. har även lite videos krign händelsen som jag inte fick visa då dem kickade ut mig ur samtalet.
Har du läst våra regler? Ja