Accepterad Burreee | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Burreee

Vad är din discord tagg? Microwave#2705

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 13 dagar 23 timmar 50 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gjorde fel och dom vill att folk som sköter sig ska vara i serven, och inga andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle skjutsa min kompis till sjukhuset då han låg död på marken. Det var rätt så bråttom då han inte hade mycket minuter kvar, jag körde med en hoj jag inte var van vid och råkade köra rak in i väggen då jag var van vid hur slöa bromsarna var vid motorcykeln.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dom sa att jag blev bannad för grov powergaming vilket betyder att man spelar för makt o pengar eller att man tex krockar med sin bil och sedan går iväg som om inget hänt, så det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 st var inte mitt fel då det var felaktiga ban, den fjärde var mitt fel då jag råkade döda min kompis när jag skulle lägga ner min kiv, jag råkade hugga han istället och blev bannad för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag, jag hade kunnat tänka en extra gång innan jag började agera, då hade jag kommit ihåg om att rollspela skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, vad du en gör, rollspela det som det är exakt som i verkligheten, tex om jag springer ett tag, börja låta andfodd, krockar jag, skrik. Blir jag unbannad så kommer jag 1 : inte krocka mer med motorcykel då jag lärt mig om deras bromsar haha 2: rollspela varenda liten jäkla rörelse jag gör för att verkligen få det att vara rediga livet.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top