Nekad Burreee | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt Hex-ID: Burreee

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? BlasT

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Discord ban ~BlasT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gjorde fel och dom vill att folk som sköter sig ska vara i serven, och inga andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad: Såhär var det, kommer bli en riktigt lång text,. Jag och några polare tänkte dra till bergen och köra bil, vi tog varsin bil och körde bakom varandra, vi hade ställt hastigheten på 50, vi kom fram och var där en stund och tog lite bilder, efter det så kom det en lila bil som kom till oss, min ena kompis gick fram till honom utan pistol och pratade med honom, medans han gjorde det gick jag bakom ett hus och kom sedan famför bilen, jag riktade en uzi mot föraren och sa ut ur bilen, han började köra iväg, så vi sket i han. Vi fortsattare vibea runt, efter typ 3 minuter kom han tillbaks , men denna gången så körde han rakt upp för ett brant berg och tappade kontroll, han voltade sedan ner riktigt rejält, jag sprang fram till han på 10 sekunder, men han hade redan börjat köra iväg, han körde iväg svinsnabbt, jag hade vapen riktat mot honom förrästen. Jag gick tillbaks till bilen, och så tänkte vi köra tillbaks, men sedan under tiden vi fixade ihop oss, så kom en 6x6 mercedez med den lila bilen som precis varit här, dom följde efter oss och vi körde iväg, dom hade inte vape eller något riktat mot oss, min kompis körde min bil. Till en början körde han bra, sedan körde han riktigt konstigt och körde ner för kanten, krockade in i ett träd, och andra grejer, sen gick jag ut och haltade mig till en kiosk 10 meter ifrån oss, kom ihåg, haltandes. Sen så kom dem tillbaks och jag höll vapen ännu en gång mot dem, min uzi, och mina andra polare som också var där med vapen, dom sköt sedan mig MEDANS dem satt i bilen, med fulltonade rutor, ingen av dem sa något, så jag dog. Dem sköt sedan några av mina polare, sen så hämtade dem mig och körde iväg, min kompis som är servervakt hade dears id sen tidigare då han körde upp på berget och gjorde powergaming, så han kickade dem, jag låg svävandes i luften ett tag, och dem var borta, jag hänge där mitt i vägen, så jag restartade mitt spel fär att komma tillbaks till samma posiiton men utan att sväva, men så såg jag en notis från discord där det stod att jag skulle support. så jag gjorde som det stod. Jag gick in och fick knappt prata, dem var inte ens seriösa, dem snakcade om skolan o skit, sen skulle jag prata och dem bara kickade ut mig, tog bort mig från discorden och bannade mig ifrån servern. Så jag åkte alls på all skit bara för att jag inte fick prata om vad som precis hänt. Powergaming, combatlogging, servervakt abuse, allt... MEn egentligen så var det dem som gjorde allt fel, förutom då min kompis körde bil längs berget som blirpower gaming. Det var alltså inte jag som körde bilen, det var heller inte jag som revivade mig själv... Sen sa dem '' han höll även en uzi, utan väska?¨¨ liksom varför skulle inte det gå? jag hade en stor fet jävla g wagon som bil, dem tror inte man kan ha en vapen i den eller? blir så trött på alla dessa felaktiga bans hit o dit, ta in folk som inte lallar runt i support, dom sitter och snackar om helt annat när det igentligen ska vara seriöst då vi snackar om permanent ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. så som dom kom fram till att det var så håller jag med dem att det var en rätt ban, men så som dem sa att det var va det inte.. Så i det är faktist en felaktig ban. Min kompis som körde bilen, min servervakt som revivade mig och kickade dem andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några korta bans, men som även var felaktiga, sedan har jag gjort en RDM på min polare, inte med mening dock. Skulle lägga ner kniven och råkade knivhugga han istället. Sen har jag fått suntförnuft då jag körde på fel sida av vägen när jag skulle hämta min bil som stod på den sidan jag körde på. Polisen skulle egentligen köra mig dit då dem tog in mig för jag var misstönkt, men dem tog fel person, men han kunde inte. Så jag fick ta voi.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra annorlunda var väl att säga åt min kompis ännu mer att inte köra där, för hade han inte kört där hade inget av detta hänt, då vi hade kört iväg, och dom hade inte kunnat döda oss, för vi kör över 100, och är på en motorväg. Hade även kunnat skriva /report så att en mod hade kunnat sitta och kolla igenom hela scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, försök fixa så att du får dit någon support eller mod som kan kolla igenom scenariot live, så att den personen kan agera snabbt så det inte hinnr kommas på en massa egan historier från båda sidorna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka