Nekad Burreee | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Burreee

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? Doggy

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming samt sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi gjorde något orialistiskt, och det inte är godkänt i denna servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis rånade en kille, sedan kom en till bil och vi började skjuta mot varandra. Vi hoppade sedan in i våran bil och körde iväg, upp för ett berg vi ansåg vara godkänt för bilar, men det var det tydligen inte, sedan blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt reglerna så var det vi som gjorde fel, men det var enligt mig och min kompis inte helt orialistiskt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är bara en som var mitt fel, dom andra var felbanningar. Den ena som var min så råkade jag döda min kompis, råkade klicka fel knapp och fick rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå kvar och skjuta som vi tänkte göra, eller så hade vi kunnat köra en annan väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut! jag ska inte köra upp för berg med bil, oavsett om det ser ut att vara platt eller stenigt. Det räknas som powergaming och sunt förnuft. Vi ville ju köra iväg en bit, men nu vet jag att, antingen får jag skjuta och kanske råka dö, eller köra en bättre väg, inte upp på något jävla berg haha.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top