Accepterad Burreee | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Burreee

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? OlleP

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Halv OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gjorde fel och dom vill att folk som sköter sig ska vara i serven, och inga andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kille var vid weedet och plockade lite, sedan så kom en kille och jag och min kompis blev rånade, under tiden vi blev rånade så råkade jag slänga ut ordet flygbiljet och det räknas som halv OOC så typ 2 minuter efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban eftersom jag sa något som inte passar in i Multistaden. Jag som gjorde ett litet fel där när vi pratade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 stycken har varit felaktiga bans men den fjärde var en RDM ban jag fick då jag råkade knivhugga min polare när jag egentligen skulle lägga ner kniven.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag, jag hade kunnat fortsätta göra det jag gjorde men bara att jag skulle ha struntat i det där med flygbiljett. Blir jag unbannad så blir det ingen mer om det, och kommer tänka en extra gång innan jag säger saker o ting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, snacka inte som om det är ett spel, det är verkligheten när du spelar spelet. Ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka