Accepterad Burreee | Ban överklagan [Benim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Burreee

Vad är din discord tagg? Microwave#2705

Vem var det som bannade dig? Benim

Hur lång tid var din ban? 11 dagar 24 timmar 50 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gjorde fel och dom vill att folk som sköter sig ska vara i serven, och inga andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan satt i en bil. Det var sedan två andra killar brevid som sa att dom hörde en snut. Så han körde iväg och då körde vi också iväg, sedan började vi också höra sirener. Redan 10 sekunder efter så blev jag bannad, hörde inte ens polisen prata. Jag såg inte ens polisen vi körde bara för att inte polisen skulle se oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt min vinkel var det en felaktig bann, jag blev ju bannad nu för grov powergaming vilket står för endast spela för makt o pengar. Visst, hade polisen pratat med mig och varit med mig så hade det varit fear rp eftersom jag körde iväg. Men i detta läget är det felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 stycken var inte mitt fel och dom tog bort det, den fjärde var en rdm. Och ja jag har lärt mig utav dom, och har även lärt mig utav denna bannen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen kunnat stå kvar på plats, eller så hade jag kunnat kolla lite extra om poliser var bakom oss innan jag körde iväg. Hade vi backat tillbaks tiden, då hade jag kollat runt om mig, ser jag polisen där, så hade jag stanat bilen och gjort vad han bad mig att göra:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig utav denna bannen:) Ta spelet på FULLASTE allvar, och hör man en polis, kolla runt dig extra mycket innan du kör iväg. Kolla så dom ens är ute efter dig, för om inte så blir du ju tagen för olovligkörning eller nå. Så kolla extra noga. Det har jag lärt mig:) Och eftersom jag lärt mig detta kommer det inte hända igen, kommer polisen, då stannar jag, och gör precis som dom säger åt mig. Unbannar ni mig så kommer jag verkligen göra annorlunda, jag kommer följa varenda liten lag, inte köra iväg från poliser, verkligen använda rp, tex om jag krockar så kan jag inte köra iväg eftersom jag skadat mig.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top