Nekad Burreee | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burreee

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Burreeee/home

Ditt Hex-ID: 110000142e781bc

Vad är din discord tagg? Burreee#2705

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Discord ban.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem trodde attdet var jag, och att jag då använde mina perms dålig och oacceptabelt. Dem är så många nu och vill bara ha in folk som sköter sig, och som kan hålla sig till sina regler så att Multistaden inte blir en lallserver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Lång historia kort, jag och några andra kompisar som jag känner irl tänkte att vi skulle ut och köra lite bil i bergen, vi var där och körde runt och sådant, vi var vid ett ställe där man kan göra droger ( nakenstaden) det kom en lila bil, så vi tänkte råna dem, min ena kompis gick fram till honom obeväpnad, medans jag tog en omväg för att han inte skulle se mig. Jag ställde mig framför honom med en ezi riktad mot honom och sa allt sådant man bruakr göra under ett rån, han lyssnade inte på mig och gasade förbi mig, och körde iväg i en jävla fart, han kom sedan tillbaks, fast denna gången körde han rakt upp för berget och voltade sedan ner med bilen men körde ändå vidare, bara för att jag hade vapen riktat mot honom, (har detta på film). Vi känner oss redo att sticka, så vi samlar ihop oss för att dra, precis innan vi drar så kommer han tillbaks med samma bil, men hade en till bil med sig denna gången, en stor bil, vi blev såklart rädda och tänkte att vi kör iväg istället för att råka bli nedskjutna, min kompis skjutsade mig och körde ner för berget. Dem följde efter oss och jag hoppade ur bilen för att dra fram uzi mot honom, han och sina andra polare började istället skjuta mot oss medans dem satt och körde i sina bilar, dem sköt ner mig, och körde över min ena kompis, och sköt ner några andra också, vi tyckte att hela detta scenariot var riktigt konstigt och dåligt utav dem, att dem bröt en o annan regel, så min servervakt kompis som blev vdmad revivade sig själv, samt oss andra som blev dödade. Han kickade seadn dem som gjorde det dem gjorde för att dem bröt mot reglerna. Jag fick sedan en text där det stod att jag skulle in i support, där sa dem att det var jag som hade revivat och kickat folk, fast det inte var jag. Jag sa det men dem lyssnade inte. Jag blev sedan bannad från discorden och sedan servern. Jag fick skit från något som min polare hade gjort, men jag känner han irl och han sa att han tyckte det var rätt utav honom att göra det då dem hade gjort en massa fel. Men som jag sa, jag fick skiten...Man kan även se på eran sån data information grej, alltså den där man kan se vem som lämnat, dött etc. Att det inte var jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då det inte var jag som hade gjort det dem sa jag hade gjort. Sen om ni ska banna min kompis, som är den som ligger bakom allt, det vet inte jag. Det får ni snacka i support om så han kan förklara sig, men aa, felaktig ban, fel kille, fel beslut utav staffs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ju inte ihåg allt i detalj då dem sakerna hände när jag var ny inom Multistaden och inte hade 100 koll på reglerna som ni hade, jag gjorde lite småfel hit och dit, så som köra på fel sida av vägen med voi (suntförnuft ban). även fått RDM men det var inte med mening, råkade döda min kompis. Sen har jag fått ban för halv ooc, sa flygbiljett

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte vad jag kan komma på faktist, försökte med allt när jag satt i support, jag sa det inte var jag och att jag inte gjort dem grejerna men dem lyssnade inte, dem verkade heller inte kolla på den listan jag snackade om där man kan se vem som har gjort vad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, staffs har många fall att göra om dagarna och ibland kan det hända att dem råkar ta fel beslut, alla kan göra fel ibland, vore konstigt om man inte gjorde det. Så blir inte sur ifall dem gör fel, försök reda ut det med en god ton.
Ha en trevlig dag!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka