Accepterad Burre10 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burre10

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199006889844/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Burre105544

Vem var det som bannade dig? Tacki

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för en kille sa svart till mig och och abdi pung till mig och han ba slå inte mig jag är inte svart och då blev jag lite sur och slog han lite och så hjälpte min vän mig och han fick ocså ban men vi har lärt oss av vårt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog han engång men det va miss sen så sa han jag är inte svart då slog jag han lite mer då skrattade han sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag viste inte att man inte fick slå i fängelset för när jag satt inne innan så såg jag folk slås i fängelset men jag har lärt mig och de va fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va min lille bror som gjort alla mina bans när jag inte va hemma så vet inte vad han har blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gå därifrån utan att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag man får inte slå i finkan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja så klart ni tar er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka