Ange ditt födelsedatum: 17 Juni 2006
Vad heter du på discord? Traycers#1050
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 271
Hur aktiv kommer du att vara? Flesta dagarna 4-5 timmar, vissa dagar 6-8 timmar, beror på hur jag känner o sånt.
Vad heter du? Anders karlsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna minska kriminaliteten, Jag har sett hur mycket kriminalitet pågår på servern. (Har även själv varit kriminell med min andra karaktär, har sätt hur många som är kriminella) vill kunna göra unive världen bättre och göra så att folk kan känna sig tryggare.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste enligt mig är att veta lagarna, hantera situationer så bra som möjlligt och hjälpa folk som behöver de. Att kunna ta kritik och våga prata med folk.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så mycket om jobbet men jag vet att man måste kunna hantera stress, våga stoppa/prata med folk. Att kunna jobba med sina kollegor och att stoppa kriminallitet.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter men vill lära mig.
Hur är du som person? Jag är snäll men kan vara hård mot dom som inte lyssnar/jobbiga med polisen, vill hjälpa folk som behöver de. blir oftast inte arg och brukar följa lagar.
Är det något vi bör veta om dig? Nej
Vad heter du på discord? Traycers#1050
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 271
Hur aktiv kommer du att vara? Flesta dagarna 4-5 timmar, vissa dagar 6-8 timmar, beror på hur jag känner o sånt.
Vad heter du? Anders karlsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna minska kriminaliteten, Jag har sett hur mycket kriminalitet pågår på servern. (Har även själv varit kriminell med min andra karaktär, har sätt hur många som är kriminella) vill kunna göra unive världen bättre och göra så att folk kan känna sig tryggare.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste enligt mig är att veta lagarna, hantera situationer så bra som möjlligt och hjälpa folk som behöver de. Att kunna ta kritik och våga prata med folk.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så mycket om jobbet men jag vet att man måste kunna hantera stress, våga stoppa/prata med folk. Att kunna jobba med sina kollegor och att stoppa kriminallitet.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter men vill lära mig.
Hur är du som person? Jag är snäll men kan vara hård mot dom som inte lyssnar/jobbiga med polisen, vill hjälpa folk som behöver de. blir oftast inte arg och brukar följa lagar.
Är det något vi bör veta om dig? Nej