Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355150746/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Burman
Vad är ditt discord namn? Traycers#1050
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver persson, han är född 2001(20 år), född i skåne men senare när han va 3 år så flyttade han, hans 2 syskon och hans föräldrar till stockholm. Dom tyckte att skåne va för litet. Han va aldrig mobbad i skolan eftersom han va född första januari, Hans pappa var gangster. var i fängelset några gånger för grovt vapenbrott, men senare blev frisläppt, men han fortsatte, och det fick han betala sitt liv med. han var 12 när det hände. mamma jobbade som sjuksköterska men dog sedan av brustet hjärta.. efter de så började han och hans syskon inte ha kontakt, han hade alltid varit intresserad i bilar så han försökte jobba som mekaniker. men ansökan gick inte så bra, han hade sökt om och om och om igen om ett jobb. men varje gång så misslyckades han, så de ända valet som han såg skulle funka va om han va kriminell..
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag kommer att bidra med bra roleplay och göra servern roligare. jag är en seriös roleplayer och har en del erfarenhet med andra servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar och jag hittade servern och började spela lite som ett skämt men sen så insåg vi att vi ville köra seriöst på unive, Unive har många coola bilar, spelarna är bra på roleplay.
Hur hittade du Unive? som sagt jag och mina kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? seriöst rp och att göra servern roligare och bättre
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att följa min pappas spår och bli kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Burman
Vad är ditt discord namn? Traycers#1050
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver persson, han är född 2001(20 år), född i skåne men senare när han va 3 år så flyttade han, hans 2 syskon och hans föräldrar till stockholm. Dom tyckte att skåne va för litet. Han va aldrig mobbad i skolan eftersom han va född första januari, Hans pappa var gangster. var i fängelset några gånger för grovt vapenbrott, men senare blev frisläppt, men han fortsatte, och det fick han betala sitt liv med. han var 12 när det hände. mamma jobbade som sjuksköterska men dog sedan av brustet hjärta.. efter de så började han och hans syskon inte ha kontakt, han hade alltid varit intresserad i bilar så han försökte jobba som mekaniker. men ansökan gick inte så bra, han hade sökt om och om och om igen om ett jobb. men varje gång så misslyckades han, så de ända valet som han såg skulle funka va om han va kriminell..
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag kommer att bidra med bra roleplay och göra servern roligare. jag är en seriös roleplayer och har en del erfarenhet med andra servrar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar och jag hittade servern och började spela lite som ett skämt men sen så insåg vi att vi ville köra seriöst på unive, Unive har många coola bilar, spelarna är bra på roleplay.
Hur hittade du Unive? som sagt jag och mina kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? seriöst rp och att göra servern roligare och bättre
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att följa min pappas spår och bli kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej