Nekad Burken1335 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burken1335

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? burken1334.

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi kadir Abdi är 42 år gammal och är ute efter en nystart i livet. Han separerade med sin fru för en månad sedan men har inte kunnat släppa taget. Därav bestämde han sig helt enkelt för att flytta till en helt ny stad för att börja sitt liv på nytt. Abdi har diagnosen ADHD. Hans diagnos har gjort det svårare för Abdi att koncentrera sig i skolan. Han fick inte reda på sin diagnos förrän när han var 20 år och det kommer han aldrig kunna förlåta sina doktorer för. Abdi hade en svår skolgång efter det som hade hänt. Han anser att han nog inte har gått ut med bra betyg för att han inte fick den hjälp han behövde i skolan. Abdi är uppvuxen i Göteborg med sin mamma, pappa och brorsa. Han har alltid stått sin bror nära. När Abdi bara var 9 år dog hans mamma i cancer. Detta vände hans liv upp och ner. Hans pappa tog väldigt hårt på det och gick in i ett alkoholmissbruk. Abdi och brorsan fick ta hand om sig själva. Han har bott i Göteborg i 42 år men nu är det dags för nya äventyr. Abdis dröm är att bli kriminel och starta ett gäng . Sedan han var liten har en velat bli det. Det började genom att 2 kriminela var hemma hos honom en gång när hans pappas alkoholmissbruk gick för långt. Han blev inspirerad av alla kriminela och vilken skillnad de kan göra på samhället. Han gillar att laga bilar i sitt pappas garage så han är väldigt intresserad av att börja jobba på mekonomen därför så vill han flytta till unive börja jobba där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra scenarion och en bra rp nivå på servern och skapa fetta scenarion med folk på servern. Samt i krim rpn kommer jag ha en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man ska inte spela för att alltid vinna alla scenarion utan man kan förlora man spelar bara för att ha roligt på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft logisk tänkande, Power gaming 1 att du rpar inte på dina skador, Power gaming 2 att du kör för makt o pengar, Cop bait du försöker o få uppmärksamhet av polisen, Jag är också vana vid reglerna och jag kan de alla. Jag kan nämna några på intervjun om denna ansökan blir godkänd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på ett antal olika servar innan och fåt massa erfarenhet av de Samt har spelat som krim på unive tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla / Förklara mer om punkten - "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka