Nekad Burken | Medlem ansökning [ZXYG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burken

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Knut

Vad är ditt discord namn? Brixemaker94

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Eriksson. Peter är 42 år gammal och är ute efter en nystart i livet. Han separerade med sin fru för en månad sedan men har inte kunnat släppa taget. Därav bestämde han sig helt enkelt till att flytta till en helt ny stad för att börja sitt liv på nytt. Peter har stora aggresionsproblem vilket även var anledningen till separationen med frugan. Hon orkade helt enkelt inte med hans utbrott mer. Peter har också diagnosen ADHD. Hans diagnos har gjort det svårare för Peter att koncentrera sig i skolan. Han fick inte reda på sin diagnos förens när han var 20 år och det kommer han aldrig kunna förlåta sina doktorer för. Han anser att han nog inte har gått ut med bra betyg för att han inte fick den hjälp han behövde i skolan. Peter är uppvuxen i Göteborg med sin mamma, pappa och brorsa. Han har alltid stått sin bror nära. När Peter bara var 9 år dog hans mamma i cancer. Detta vände hans liv upp och ner. Hans pappa tog väldigt hårt på det och Peter och brorsan fick ta hand om sig själva och pappan. Peter hade en svår skolgång efter det som hade hänt. Han har bott i Göteborg i 42 år men nu är det dags för nya äventyr. Hans största önskan är att bli polis. Han var polis tidigare med med tanke på hans flytt har han varit tvungen att säga upp sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren spelare på unive och jag har spelat på servern i många år. Jag har rp:at på servern på varje yrke och på varenda sätt man kan rpa på. Vad jag kan bidra med är helt enkelt en hög nivå av rp. Jag är kreativ i min rp och försöker exprimentera med mina beslut. Jag finner inte det roliga med att rpa i att göra som alla andra. Det klart mest populära på denna servern är att vara kriminell eller polis. Jag finner inte det roliga i att göra som de andra. Denna servern behöver mer variation enligt mig och det kan jag bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar enligt regeln powergaming 2. Det innebär att man inte ska gå in i ett scenario med syfte att gå med vinning. Man ska istället spela för att båda ska ha ett kul och realistiskt scenario. Detta gör Rpn roligare och mer realistisk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst och jag har spelat i många år så jag har stenkoll på alla regler. Några grundregler är powergaming, det innebär att man inte rpar som i verkligheten, till exempel att man inte rpar på skador, Sunt förnuft är en regel som bygger på att man inte ska göra saker som man inte hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som sagt har jag spelat här och på andra servrar i många år. Jag har över 1000 timmar på Fivem och jag har rpat på de flesta sätt. Jag har varit servervakt på unive länge innan jag tog en paus. Jag har även varit staff på en annan mindre server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Nekad. Inte väntat 24h innan du ansökt igen. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka