Nekad Burimshala03 | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Burimshala03

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024451258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Burim Shala

Vad är ditt discord namn? Som en JUDE#1047

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär El chapo föddes 2000,han växte upp i en liten stad i Colombia med sin familjl. El Chapo har alltid vart en arbetande unge,han hjälpte till sin pappa och storebror på en bilverkstad där de laga alla möjliga bilar. Sedan en dag valde han att bli rik och ville försörja familjen så han flytta och fick ett bättre jobb, även där på en bilverkstad, han trivdes inte på det jobbet pga en dålig chef så nu söker han jobb på en ny bilverkstad

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med hög kvalitet av fixade bilar, många år inom jobbet, kommer även bidra med hög rp, många nöjda kunder, o snabb o bra service

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket mycket bra om denna sever och märker att de behövs lite mer mekaniker då det tar lång tid för att de är så många i denna staden

Hur hittade du Unive? Genom en vän som spelade här, han sa mycket fina saker om den så jag testa och fastna för den direkt, Mycket bra jobbat med denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bemöta andra bra, med respket, och göra det så verkligt som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka