Nekad Bunnyy | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? Bunny#1340

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för combatlogg av sather

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln combatlogg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta upp min polare som hade gjort droger, när jag ska backa upp bilen så står det en 10 sittsig gwagon och blockerar uppfarten jag markerar att jag ska förbi och han står kvar, eftersom jag har en offroad bil med större däck än hans bilen så börjar jag smått köra upp på hans huv, då backar han jag tänker inga större problem jag markerade, jag skulle mötte en snubbe vid motellet för att vi kanske skulle byta bilar, när jag kör upp mot motellet förföljer samma bil mig, jag frågar vad han vill och min kompis säger något i stilen med "tagga ned med attityden snorunge" då headshotar han mig så jag kör rakt in i en väg och sedan ber han min polare hoppa ut men han gör inte det och då skjuter han av han, när han har flytt ifrån platsen och jag har lyssnat efter sirener bestämmer jag mig för att lämna spelet. Jag har inte koll på exakta tid punkten jag lämnade spelet men hört olika från folk enligt loggsen är de 1 minut enligt medal runt 5 minuter, jag tänkte så här han drog därifrån och jag har hört av man inte ska åka tillbacka till platsen dock glömde jag den bitten med att det finns poliser inne, förmodligen skulle inte polisen kommit pågrund av att det var såpass lite folk inne men jag skulle väntat ut timern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag bröt mot en regel så absolut var det inte fel, dock kan man tolka den lite olika pågrund utav att han lämnade platsen och då uppfattade jag det som att han var klar men som sagt skulle väntat ett tag till.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste var för fearrp då jag inte tog upp händerna i ett viss läge dock samtidigt försökte jag prata med personen och han bara står och gapar, men fick den överklagan och innan den var det att vi skjöt ner 2 snubbar på natten som vi kriga mot när vi var hangarounds. Men den fick vi överklagan dagen efter sen har jag inte varit bannad på ett tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle somsagt väntat ut tiden eller åtminstonde väntat 15 minuter kanske och då bör polisen eller någon blåljus personal dökt upp eller åtminstonde hört sirener.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, detta ska aldrig uppreppas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, de förstått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka