Nekad Bumbii | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bumbii

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199303878371/

Ditt Hex-ID: steam:11000015015e6e3

Vad är din discord tagg? chou#6371

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: 20240801002307_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick in o spawnade i gänghuset och skulle quita men när ja skulle skriva quit i f8 så råkade ja skriva fel eller någonting så slutade med att jag kollade netflix med unive uppe utan att jag tänkte på det så det var ju liksom inte med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte inne så jag visste inte vad som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gick in och spawnade in i gänghuset sen skulle ja quita men så kollade jag inte vad jag skrev i f8 menyn så d slutade men att jag gick o kollade netlix och tänkte inte på att jag var ig så det var lite mitt fel med det var inte med flit och det är därför jag överklagar...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig tidigare blivit bannad i unive rp/övriga servers.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat dubbelkolla vad jag skrev i f8 men jag gick direkt till netflix från att jag skrev quit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att dubbelkolla saker och lyssna på de som håller i ett vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag eftersom att om man tjatar får man inte det man tjatar om. Jag har tålamod och kan vänta tills någon läser. Vill bara säga att det verkligen inte var med flit och jag förstår bannen men ksk skulle dubbelkollat saken om det var med flit eller inte men jag har tålamod men jag väntar tills någon läser min unban ansökan.

” förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiskt neka den? ”

Tydligen inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka