Nekad Bumbi123 | Medlem ansökning [Bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bumbi123

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo persson

Vad är ditt discord namn? bumbi123_123_123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt olof andersson 2000-11-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,snäll,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Olof växte upp omgiven av kriminalitet och människor som levde utanför lagen. Fel personer blev hans liv i tidig ålder och brott något han lärde sig tidigt.Nu är Bengt Olof på väg in i samma liv ett liv där kriminalitet känns som det enda alternativet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bättre rp scener och mer seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att spela för motpartens vinst innebär att man ska göra en bra och rolig scenario för dig och den/dom andra personer/personerna. Till exempel om jag blir kidnappad måste jag låtsas som om jag är rädd och göra det roligt för både mig och personen/personerna som utför kidnappningen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming,vdm,rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

NekadAnledning: Nytt discord konto.
Gå in och rpa så gör vi en ny granskning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka