Accepterad Bumbi | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bumbi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198000604090

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? bumbi#1648

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bumbi Andersson och är ny till denna staden. Han har redan hunnit lära känna massa trevliga och snälla personer som ha lärt mig komma in i samhället.
Han tycker om bilar och hans uppväxt har handlat mycket om bilar eftersom hans pappa är mekaniker.
Han har ett syskon som också är mekaniker men Bumbi vill inte riktigt bli det utan vill göra andra saker och utforska världen.
Idag är han 27 år och hans förhållande med pappa är ganska okej eftersom han oftast inte är hemma utan jobbaar och hans mamma är hemma och styr.
Nu han han flyttat hemifrån och är redo för livet och dags att börja jobba på riktigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är en servern som jag verkligen känner att jag vill spela på och känner många personer som kör här.
Jag hör bara gott om servern och att det är kvalitet server. Jag skulle endast tillbringa bra saker med servern och göra bra scenarion.
Sedan så skulle jag kommer även vara aktiv på servern och ej bara vara inaktiv hela tin, utan jag kommer vara inne varje dag någon timme minst. Sedan så vill jag bli medlem här för att jag älskar denna Community!
Jag vill också kunna spela som det vore det verkliga livet och inte bryta mot några regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om servern och det finns som mycket folk som jag redan lärt känna så det får mig att bli mer och mer intresserad samt denna fina community!

Hur hittade du Unive? Kompis tipsa mig, Rahimii#0297

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lära mig och att bli bättre samt att få mer kunskaper för att förbättra min roleplay.
Och In-game vill jag försöka lära känna så många folk så möjligt och bli vänner med de. Alltså jag vill skaffa vänner och bli allmänt gillad!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För att jag tycker att jag roleplayar tillräckligt bra för att vara whitelistad och jag är aktiv väldigt ofta.
Jag kommer hela tiden göra mitt bästa för att utföra alla scenarion så bra som möjligt. Jag vill kunna ha möjligheten att jobba på de lite roligare jobben såsom mekaniker.
Jag kommer jobba ofta och kan därför bidra till servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka