Accepterad Bumbi | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bumbi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198000604090

Ditt Hex-ID: 1100001026783ba

Vad är din discord tagg? Bumbi#1648

Vem var det som bannade dig? 9Falken

Hur lång tid var din ban? 12dagar 23timmar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte satt kvar i bilen eller låg kvar på marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en random som vi inte känner som tog och körde RS6an och gasa på som fan fast vi sa att vi inte skulle åka fort. Trots de gasa denna människa rakt på så vi flög åt helvete längs motorvägen och bilen voltade säkert sju gånger. Där efter hoppade jag ur bilen och och skulle lägga mig ned genom att trycka U men den ställde sig upp efter säkert två sekunder. Dum nog lyckades jag ta något steg och skulle trycka U igen och då kom bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag hoppa ur bilen efter händelsen tänkte lägga mig på marken genom att trycka på U men gubben ställde sig upp och innan jag lyckats lägga mig ned igen var jag bannad. Prata lite också vilket inte är så jävla bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans. Jag tar lärdom från denna ban och tänker mer på mitt RPande då jag vill få det till en bättre nivå och inte bryta fler regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra efter bilen voltat klart är att jag hade kunna sitta kvar i bilen och varit tyst av mig. och med skrivit /me Svimmat eller något sådant. Det är vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att tänkte lite till innan jag gör något. Som att sitta kvar i bilen ist för att hoppa ur då min gubbe inte ville ligga kvar på marken. Följa regeln Powergaming mer effektivt och elegant och inte göra något dumt som jag har gjort nu.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka