Nekad ! Bumbi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Bumbi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Bumbi#5853

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-01-21_092645622.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag vet att staffen San valde att banna mig för att min rp var jävligt skit förut (ursäkta språket).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag har inte någon anning men det jag vet är att jag har blivit bannad för att jag har för många bans och jag förstår helt och hållet varför jag blev bannad, jag är medveten om att jag har jäklit många bans och jag ber så mycket om ursäkt för det. Det var förra jag som hade bajs rp eller vad man ska säga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det var 100% ingen felaktig då jag själv vet att det är helt orimligt att ha så många banns men jag tycker att jag försänar en chans till då jag nu har växt upp lite mer och vet hur man ska bete sig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ingen anning det var för länge sedan. men hoppas att ni väljer att ge mig en chans att visa att jag kan bete mig och rpa bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det finns väldigt mycket jag hade kunnat göra annunlunda, typ som att jag kunde ha tagit en pause ett tag och spelat något annat lite då och då och s¨hade jag kunnat förbättra min rp genom att kolla på typ youtube eller på streams på deras rp så kan jag förbättra min och mina senarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja asså som sagt jag har lärt mig mycket under tiden som jag har slutat spela och nu när jag är tillbaka så inser jag att jag hade väldigt dålig rp förr men nu så har jag förändrats och jag har mycket bättre konsekväns tänk och jag vet hur man ska rpa för att göra bra och roliga senarion som är roliga för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka