Nekad BumbarDeluxe | Ban Överklagan [olof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5c6006

Vad är din discord tagg? bumbardeluxe

Vem var det som bannade dig? står ej

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-11-01_213105182.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag testade spawna in ett vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att klargöra händelseförloppet precis innan jag blev bannad, vill jag ge en detaljerad redogörelse för händelsen som ledde till mitt ban. Jag förstår vikten av att vara ärlig och transparent i denna fråga. Det var en vanlig natt och jag fick ett discord samtal av kompis. Jag svarade min kompis och undrade vad han ville. Min kompis berättade om hur han fått skickat någon slags webb sida som kan spawna in vapen och någon text som man skulle kopiera in. Jag var först och främst osäker och ville berätta för er staff. Efter lång tvekan ansåg jag det osolidariskt att “gola ut min kompis” och förstöra vår vänskap. Min kompis vågade inte göra det själv och jag sa emot han ett bra tag. Efter en del tjat så testade jag hemsidan. Varken jag eller min kompis trodde att det skulle fungera men jag när klickade på enter efter få antal försök så vart jag snabbt bannad permanent, eftersom att jag inte ville förstöra för servern på något sätt spawnade jag endast in 2 glock-19 för att testa att de skulle kunna gå att spawna in flera föremål än en och att det inte var någon enastående bugg, samt skulle vi testa om det gick spawna in andra vapen än 19 så vi testade spawna in glock 17 som jag tänkt droppa direkt. Jag vet att detta låter extremt dumt och barnsligt att jag ens ville pröva, men min nyfikenhet fick det bästa av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet här, inte någon annan. Jag valde att trycka in sidan och kopiera in kommandot och trycka enter. Jag är verkligen ledsen och jag skäms över detta beslutet. Jag vet att detta är en av dem grövsta brotten, men jag ber er om att ni kan förlåta mig och ge mig en till chans. Detta var inget jag själv tänkte på utan något jag stötte på av någon annan. Speciellt med åtanke på att jag har 12 bans totalt och 1 senaste 3 månaderna, vilket är denna. Hoppas ni kan överväga denna händelsen, men jag förstår konsekvenserna till denna handlingen och står vid era beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 12 bans totalt. Denna bannen är den absolut värsta. Andra bans är b.l.a. lall ,halv ooc och problem som icke medlem eller nyblivande medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är solklart vad jag kunde göra annorlunda. Jag skulle skitit i att ens ta emot det min polare skicka. Jag borde inte ens överväga om jag skulle göra det eller inte. Det borde vara solklart att jag ska skita i det helt och inte vara (beklagar för ordval) "cp barn som tänker på vapen".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte mina pengarkåta känslor ska ta över mina rpande, jag skulle aldrig ta emot det min kompis sa och anmält det oavsett det skulle skada relationen mellan oss.

Jag vill tillslut bara skriva oavsett om det inte hänger med denna kolumnen. Jag hoppas att vi på något sätt kan komma överens och överväga detta beslutet. Jag begär extremt mycket om ursäkt över denna handlingen och jag vet att detta är ett extremt grovt brott och att ni till alvar inte tolererar detta.
Nu när jag även skriver detta och tänker från eran sida kan jag förstå att ni tänker "vilken p12 som vill bli unbannad" och "vi säger ju alltid att vi ej tolererar detta men så gör han det fortfarande". Jag står vid mina handlingar, men jag hoppas att ni i ledningen kan överväga att ge min en extra chans. Jag hoppas ni till kan till en början ha lite tillit på mig men det är försåtligt om ni inte har det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka