Nekad BumbarDeluxe | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5c6006

Vad är din discord tagg? bumbardeluxe

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 55807-818de1b663cf9c14b2d12b0a4e0d50ea.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag valde att använda mig utav en exploit som man kunde spawna in saker med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och grabbarna satt uppe och körde CS vid 3 på natten, då drogs jag in i ett annat samtal med en gammal "kompis" (notera att vi var i en röstkanal). Han började prata om något sätt att få in vapen på ett annorlunda sätt i unive. Först brydde jag mig inte så mycket, men min kompis bad mig om och om igen att testa det eftersom han själv var osäker. Jag borde ha sagt emot, men nyfikenheten tog över och jag följde med på det. Han förklarade hur man skulle göra och gav mig instruktioner. När jag faktiskt såg det fungera, blev jag förvånad. Vi gick till en annan röstkanal där grabbarna satt och berättade för dem. Problemet var att dem inte trodde på oss och bad mig att göra det igen, den här gången framför dem med skärmdelning. Och det fungerade. Då ville dem att jag skulle spawna ett specifikt specialvapen, så vi valde G17 eftersom det var populärast. När det fungerade igen blev alla tysta och förvirrade. Ingen visste riktigt vad vi skulle göra eller säga. Jag bestämde mig för att prata med Indien så fort jag vaknade nästa dag för att diskutera det som hänt. Men tyvärr fick jag indragna roller. Senare fick jag höra att andra hade gjort samma sak som jag, men de hade fått bara en varning eller blivit unbannade efter ett tag. Jag undrar varför jag inte skulle få en andra chans. Jag inser nu att det var en impulsiv handling och jag förstod inte vilket handikappat val jag skulle göra, men jag är redo att ta ansvar och lära mig av mina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det är inget snack om saken. Jag förstår och accepterar att jag bröt mot reglerna, och jag ångrar verkligen det jag gjort. Jag vill dock be om en sista chans från er i staff teamet, särskilt dig 320, eftersom jag verkligen vill komma tillbaka till Unive. Jag önskar och hoppas att vi kan komma fram till något som gör att ni känner er bekväma med att ta mig tillbaka. Jag är medveten om att det enklaste för er vore att bara strunta i mig och fortsätta ha mig bannad. Men jag hoppas verkligen på att jag kan återvända på Unive, speciellt med tanke på att de senaste sex månaderna har känts långdragna då jag fortfarande följer med i vad som händer på Unive och håller kontakt med vänner jag träffat där. Jag ber innerligt om en sista chans att bli unbannad. Jag fattar att om jag gör ett ytterligare allvarligt regelbrott så är konsekvenserna sol klara, och jag är beredd att få bannen utan några större problem. Innan jag blev bannad var jag varit aktiv på Unive sedan augusti 2021, när FiveM fortfarande var nytt för mig. Sedan den dagen har jag varit trogen till Unive samt att jag under den tiden bara fått 11-12 bannlysningar. Jag lovar att jag kommer att vara ännu mer strikt gällande reglerna om jag får en sista chans att återvända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. av de cirka 12 bans jag har fått, finns det några som jag anser vara felaktiga, några för halv OOC , och andra regler som PWG och brist på sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade verkligen kunnat strunta i vad han sa och bara fortsatt spela CS. När jag tänker efter inser jag att det var ett efterblivet beslut av mig att följa med på det han föreslog, och jag ångrar det verkligen. Jag inser att det var min egen impulsiva handling som ledde till problemet, och jag tar fullt ansvar för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, jag borde ha använt mitt suntförnuft och mitt egna initiativ istället för att följa vad andra föreslog. Slutligen lärde jag mig att det är viktigt att inte låta andra styra mig av deras idiotiska handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självfallet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka