Nekad BumbarDeluxe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5c6006

Vad är din discord tagg? bumbardeluxe

Vem var det som bannade dig? jag själv

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 51156-818de1b663cf9c14b2d12b0a4e0d50ea.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni alla har sett mina bannöverklagningar så det är ingen mening att jag skriver om de igen. Så kommer hålla de kort och koncist under hela ban överklagan. Så jag kan börja med denna frågan. Svar: Jag vart bannad då jag valde att använda mig av ett "fusk" som man kunde spawna fram föremål.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var sen och jag satt med mina polare och körde cs. Då kom min "polare" in i vcn och började ta upp om något sätt att spawna in vapen vilket vi inte trodde. Så han drog in mig i en seperat vc och bad mig att testa ÄVEN fast jag sa nej flertal gånger. Tillslut övervägde jag att göra det genom att följa hans instruktioner. Tillslut så kom det fram att de sättet funkade och vi blev chockade. Vi stack tillbaka till andra vcen där alla grabbar körde och sa att "metoden" funka. Dem trodde inte så vi gjorde om samma sak och visade dem. Efter det så lämnade jag vcn och tänkte efter vad jag gjorde då jag visste att det jag gjorde var fel. Så jag bestämde mig att snacka med indian nästa dag men då var jag redan bannad utan tillsägelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och det är inget snack om saken. Jag hade dock velat bli dragen support nästa dag och snacka igenom det då ni drog mina roller utan tillsägelse vilket bryter mot era köpevillkor. Jag ångrar mig grovt och vet att det jag gjorde va allmänt cp men jag ber om en sista chans då jag rpat på unive 2 år innan jag vart bannad och vill fortsätta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad 12 gånger varav denna är värst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat göra saker mycket annorlunda. Hade för det första skitit i min "polare" och kört cs. Skulle ignorerat han och inte låtit min nyfikenhet ta över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, att kunna stå upp för mig själv och inte lyssna på andra. Att använda mina egna initiativ och använda mitt suntförnuft. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt Philip och hoppas du kan ge mig en till chans och förlåta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka